Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL ry

SUOMEN KIINTEISTÖNVÄLITTÄJÄLIITTO PALKITSI ANSIOITUNEITA KIINTEISTÖNVÄLITYSALAN AMMATTILAISIA

19.11.2016 06:00 | Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL ry

LEHDISTÖTIEDOTE/Julkaisuvapaa 19.11.2016 klo 6.00.

Kunniamerkit

Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry on myöntänyt Helsingissä 18.11.2016 pitämässään liittokokouksessa kunniamerkin seuraaville ansioituneille kiinteistönvälitysalan ammattilaisille:

Jukka Alanko, Kiinteistönvälitys Alanko Oy / Salo
Teemu Tuominen, LKV Tuomiset Oy / Naantali
Jouni Paasio, Kiinteistönvälitys Näytönpaikka Oy / Turku
Arif Hamidulla, Kiinteistötoimisto Takio LKV / Helsinki
Sari Harilainen, Sari Harilainen Oy LKV / Espoo
Jari Salomaa, Lahden Laatuneliöt LKV / Lahti
Heikki Nuorsaari, Kiinteistöpori Oy Airi Vuorisalo LKV / Pori

Kunniamerkin myöntämisen kriteerinä on ansiokas ja vähintään 15 vuotta jatkunut toiminta alalla. Edellytyksenä on myös se, että henkilö on arvostettu kiinteistönvälitysalalla ja hän on hoitanut liiketoimintaansa ja välitystehtäviä kunniakkaasti sekä ansioitunut oman alueen lisäksi myös valtakunnallisesti. Lisäksi ansiomerkin myöntämisen kriteerinä on Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry:n jäsenyys.

Ansiomerkit

Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry on myöntänyt Helsingissä 18.11.2016 pitämässään liittokokouksessa ansiomerkin seuraaville ansioituneille kiinteistönvälitysalan ammattilaisille:

Rauli Aalto, Asuntoturku Oy / Turku
Ulla Hartikainen, Asuntomesta Oy / LKV Lappeenranta
Arja Kiuru, Hannu Naukkarinen Oy / Savonlinna
Antti Naukkarinen, Hannu Naukkarinen Oy / Savonlinna

Ansiomerkin myöntämisen kriteerinä on ansiokas ja vähintään 10 vuotta jatkunut toiminta alalla. Edellytyksenä on myös se, että henkilö on arvostettu kiinteistönvälitysalalla ja hän on hoitanut liiketoimintaansa ja välitystehtäviä kunniakkaasti. Lisäksi ansiomerkin myöntämisen kriteerinä on Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry:n jäsenyys.

Lisätietoja:
Tero Tahkola, SKVL:n hallituksen puheenjohtaja, p. 0400 695 815
Tiina Aho, SKVL:n toimitusjohtaja, p. (09) 5308 5010

Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto (SKVL) on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL ry
Annankatu 24

Lue lisää julkaisijalta Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL ry

Suomen Kiinteistönvälittäjien markkinaennuste lomakaudelle 20177.6.2017 06:00Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät (SKVL) ovat koonneet yli 1200 välittäjänsä joukosta neljännesvuosittaisen ennusteensa. Markkinoilla on nyt tasaisen positiivinen vire ja talousennusteiden yhä kohoava luottamus tukee asuntokauppaa. Asunnon vaihtoa suunnittelevan on nyt hyvä olla ajoissa liikkeellä, sillä kiinnostavimmat kohteet myydään nopeasti, kun hinta on kohdallaan. ”Jo vuoden 2016 kesä osoitti, että lomaa käytetään nykyään asunnon etsintään ja kauppamäärät eivät laske merkittävästi kesän aikana”, kertoo Suomen kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.

Kiinteistönvälittäjät odottavat parempaa loppukesää ja alkusyksyä22.6.2016 09:45Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 22.6.2016. Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry:n (SKVL) kesäkuussa toteuttama jäsenkysely osoittaa, että kiinteistönvälittäjät odottavat loppukesää ja alkusyksyä varovaisen optimistisina. Kyselystä kuitenkin ilmenee, että asuntomarkkinat ovat edelleen alueittain hyvin erilaisia. Aiemmin uutisoitu pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoiden piristyminen ei vielä ole levinnyt muualle Suomeen. Uutisointi sen sijaan on levinnyt, mikä on aiheuttanut myyjille ylisuuria hintaodotuksia. ”Pää on nyt parempi pitää kylmänä, sillä välittäjien kokemuksen mukaan liian suuri pyyntihinta pidentää myyntiaikaa. Ylisuuri hintapyyntö johtaa usein myös siihen, että lopullinen kauppahinta jää pienemmäksi kuin jos myynti olisi aloitettu realistisemmalla hintapyynnöllä”, kuvaa SKVL:n toimitusjohtaja Jaana Anttila-Kangas.