SUOMEN KIINTEISTÖNVÄLITTÄJÄLIITTO PALKITSI ANSIOITUNEITA KIINTEISTÖNVÄLITYSALAN AMMATTILAISIA

LEHDISTÖTIEDOTE/Julkaisuvapaa 19.11.2016 klo 6.00.

Kunniamerkit

Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry on myöntänyt Helsingissä 18.11.2016 pitämässään liittokokouksessa kunniamerkin seuraaville ansioituneille kiinteistönvälitysalan ammattilaisille:

Jukka Alanko, Kiinteistönvälitys Alanko Oy / Salo
Teemu Tuominen, LKV Tuomiset Oy / Naantali
Jouni Paasio, Kiinteistönvälitys Näytönpaikka Oy / Turku
Arif Hamidulla, Kiinteistötoimisto Takio LKV / Helsinki
Sari Harilainen, Sari Harilainen Oy LKV / Espoo
Jari Salomaa, Lahden Laatuneliöt LKV / Lahti
Heikki Nuorsaari, Kiinteistöpori Oy Airi Vuorisalo LKV / Pori

Kunniamerkin myöntämisen kriteerinä on ansiokas ja vähintään 15 vuotta jatkunut toiminta alalla. Edellytyksenä on myös se, että henkilö on arvostettu kiinteistönvälitysalalla ja hän on hoitanut liiketoimintaansa ja välitystehtäviä kunniakkaasti sekä ansioitunut oman alueen lisäksi myös valtakunnallisesti. Lisäksi ansiomerkin myöntämisen kriteerinä on Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry:n jäsenyys.

Ansiomerkit

Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry on myöntänyt Helsingissä 18.11.2016 pitämässään liittokokouksessa ansiomerkin seuraaville ansioituneille kiinteistönvälitysalan ammattilaisille:

Rauli Aalto, Asuntoturku Oy / Turku
Ulla Hartikainen, Asuntomesta Oy / LKV Lappeenranta
Arja Kiuru, Hannu Naukkarinen Oy / Savonlinna
Antti Naukkarinen, Hannu Naukkarinen Oy / Savonlinna

Ansiomerkin myöntämisen kriteerinä on ansiokas ja vähintään 10 vuotta jatkunut toiminta alalla. Edellytyksenä on myös se, että henkilö on arvostettu kiinteistönvälitysalalla ja hän on hoitanut liiketoimintaansa ja välitystehtäviä kunniakkaasti. Lisäksi ansiomerkin myöntämisen kriteerinä on Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto ry:n jäsenyys.

Lisätietoja:
Tero Tahkola, SKVL:n hallituksen puheenjohtaja, p. 0400 695 815
Tiina Aho, SKVL:n toimitusjohtaja, p. (09) 5308 5010

Suomen Kiinteistönvälittäjäliitto (SKVL) on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

Annankatu 24

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry (SKVL) on toiminut kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestönä jo vuodesta 1946.

SKVL:n jäsenyys takaa kiinteistönvälittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. SKVL toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu lähes 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

KUTSU MEDIALLE: Suomen Kiinteistönvälittäjien asuntomarkkinaennuste huhti-kesäkuulle 20188.3.2018 07:00Kutsu

Hyvä median edustaja, tervetuloa Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) aamiaistilaisuuteen kuulemaan erittäin mielenkiintoista uutta tietoa siitä, minkä ikäisiä asuntoja nyt etsitään! Tilaisuudessa esitellään uusin yli 1300 jäsenvälittäjämme antama todistetusti erittäin tarkka asuntomarkkinaennuste sekä kyselytutkimuksemme tulos siitä, minkä ikäisistä asunnoista nyt ollaan kiinnostuneita. Tulokset esittelee Suomen Kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. Aika: maanantaina 12.3.2018 klo 9.30-11.00 Aamiainen on tarjolla klo 9.30 alkaen ja esitys alkaa klo 10.00. Paikka: AnnaK, Ulappa-sali, Annankatu 24, 5. krs, 00100 Helsinki Aamiaistarjoilun vuoksi vapaaehtoinen ilmoittautuminen osoitteeseen: liitto@skvl.fi.

Suomen kiinteistönvälittäjät ry:n asuntomarkkinaennuste: Joulunaikaan ostajan markkinat11.12.2017 07:00Tiedote

Perinteisesti asuntokaupan kappalemäärät laskevat eniten joulunaikaan. Tähän vaikuttavat arkipäivien pienempi määrä ja päivänvalon puutteen tuomat haasteet asuntojen esittelyissä. Kysynnän hiljainen hetki myös laskee jonkin verran toteutuneita hintoja. ”Ostajan kannattaa olla liikkeellä vuodenvaihteessa, sillä tarjontaa on ja vuosi on hyvä aloittaa mukavilla asioilla”, toteaa Suomen Kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.

Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta20.11.2017 09:20Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) liittokokous päättyi perjantaina vuoden parhaiden palkitsemistilaisuuteen Helsingissä. Vuoden kiinteistönvälittäjä on Mikko Savolainen Jyväskylästä, Vuoden yritys Kiinteistönvälitys Alanko Salosta ja vuoden markkinoija Kiinteistönvälitys Gitta Mielonen Kuopiosta.

Suomen Kiinteistönvälittäjien markkinaennuste lomakaudelle 20177.6.2017 06:00Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät (SKVL) ovat koonneet yli 1200 välittäjänsä joukosta neljännesvuosittaisen ennusteensa. Markkinoilla on nyt tasaisen positiivinen vire ja talousennusteiden yhä kohoava luottamus tukee asuntokauppaa. Asunnon vaihtoa suunnittelevan on nyt hyvä olla ajoissa liikkeellä, sillä kiinnostavimmat kohteet myydään nopeasti, kun hinta on kohdallaan. ”Jo vuoden 2016 kesä osoitti, että lomaa käytetään nykyään asunnon etsintään ja kauppamäärät eivät laske merkittävästi kesän aikana”, kertoo Suomen kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.