Suomen Kiinteistönvälittäjät ry SKVL on julkistanut vuoden parhaiden finalistit

Vuonna 2021 75 vuotta täyttävä Suomen suurin asuntokaupan verkosto SKVL valitsee vuosittain yli 470 yrityksen ja yli 1600 välittäjän joukostaan finalistit tarkan esikarsinnan perusteella. Vuoden parhaat valitaan jäsenäänestyksellä. Voittajat vuodelle 2020 julkistetaan 27.11. SKVL 2020 -tapahtumassa. Esikarsinnassa painotetaan välittäjän kokemusta, koulutusta ja toimintatapoja sekä menestystä edeltävän vuoden aikana. SKVL:n Vuoden kiinteistönvälittäjä on palkittu 1980-luvulta lähtien.

”Olen todella iloinen kaikkien finalistien puolesta. He kaikki ovat jo voittajia. He edustavat kovia paikallisia ammattilaisia ympäri Suomen”, kommentoi SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg.

SKVL Vuoden 2020 Kiinteistönvälittäjä -finalistit:

Pekka Tähtinen, LKV, Turun Talokulma Oy LKV, Turku

Mauri Ahvalo, LKV, kaupanvahvistaja, Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo Oy LKV, Joensuu

Marjo Lehtinen, LKV, KiAT, kaupanvahvistaja, Aninkaisten kiinteistönvälitys Oy, Turku

Tanja Komulainen, LKV, kaupanvahvistaja, Kiinteistönvälitys Ovi Kotiin Oy LKV, Pirkkala

Juha Salovaara, LKV, Asuntopiste Juha Salovaara LKV, Tampere

SKVL Vuoden 2020 Kiinteistönvälitysyritys -finalistit:

LKV Tuomiset Oy, Naantali & Turun alue

Hämeen Laatu LKV, Hämeenlinna

Asuntokauppa Mika Kotiranta Oy LKV, Ylöjärvi & Tampereen alue

SKVL Vuoden 2020 Markkinoija -finalistit:

Hämeen Laatu LKV, Hämeenlinna

Asuntomesta LKV, Lappeenranta

Asenne LKV, Mikkeli

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun.  Liitto toimii yhdyssiteenä Suomen suurimmassa 1600 välittäjän verkostossa, joka koostuu lähes 500 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

SKVL:n asuntomarkkinaennuste: Asuntomarkkinoilla kauan kärsitty tarjontapula korjaantuu nopeasti28.6.2022 06:00:00 EEST | Tiedote

Suomen suurin välitysalan verkosto Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL on toteuttanut kesän ja alkusyksyn 2022 markkinaennusteensa. ”Yli 80 % jäsenyrityksistämme vastasi juhannuksen alla tehtyyn kyselyymme”, kommentoi SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. ”Markkinoilla on paljon hyviä mahdollisuuksia, joita ei huomata hyödyntää”, Mannerberg jatkaa. ”Esimerkiksi ensiasunnon ostajille on paljon pienten asuntojen tarjontaa, mitä ei ole juuri ollut viime vuosina”, hän toteaa. ”Juuri julkistettu kuluttajien 12 kk asunnonostoaikomus indikaattori Tilastokeskukselta lupaa edelleen vahvaa ostoaikomusta”, Mannerberg huomauttaa.

SKVL:n asuntomarkkinaennuste: Asuntomarkkinoilla nähdään elpymistä - Inflaatiopeikko lisää halua sijoittaa kiinteään omaisuuteen kuten asuntoihin5.4.2022 06:00:00 EEST | Tiedote

Suomen suurin välitysalan verkosto Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL on toteuttanut kevään 2022 markkinaennusteensa. ”1700 välittäjän ja 500 suomalaisomisteisen yrittäjän toimiston asiantuntijaryhmä on Suomen tarkin instrumentti asuntomarkkinoiden tilanteen arviointiin”, kommentoi SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. ”Olemme helpottuneita, että markkinoilla näkyy nyt selvä käänne ylöspäin ja usko hyvään tulevaisuuteen on suomalaisen sisun vahva osoitus”, Mannerberg jatkaa.

SKVL:n asuntomarkkinaennuste: Asuntojen ostajat ovat aktiivisia – Myytävää valtakunnallisesti on niukasti11.1.2022 06:00:00 EET | Tiedote

SKVL:n asuntomarkkinaennuste vuoden 2022 ensimmäiselle neljännekselle on nyt julkaistu. Suomen suurin asuntokaupan verkosto Suomen Kiinteistönvälittäjät SKVL ennustaa vahvan markkinan jatkuvan vuonna 2022. Ostajat ovat edelleen aktiivisia, mutta pula hyvistä myytävistä asunnoista on suurin jarru markkinoilla. Suurten ikäluokkien lisääntyvä liikehdintä tuo mielenkiintoisen lisän markkinoihin, kun koronan aiheuttama epäröinti väistyy.