Suomen Kiinteistönvälittäjien markkinaennuste julkistetaan ti 12.6. klo 6.30

Suomen Kiinteistönvälittäjät julkistaa seuraavan vuosineljänneksen markkinaennusteen tiistaina 12.6. klo 6.30.

Ennuste sisältää mielenkiintoista tietoa asuntomarkkinoiden kehityksestä, mökkikaupasta sekä vuokra-asuntomarkkinoista.

Materiaalipyynnöt:
Suomen Kiinteistönvälittäjien toimisto: liitto@skvl.fi

Lisätiedot ja haastattelut 12.6. alkaen:
SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg, p. 050 339 6214, jussi.mannerberg@skvl.fi

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun.  Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

ENNAKKOTIEDOTE: Suomen Kiinteistönvälittäjät palkitsee vuonna 2018 ansioituneita välittäjiä – lehdistötiedote julkaistaan lauantaiaamuna15.11.2018 07:00Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry palkitsee ansioituneita kiinteistönvälittäjiä liittokokoustapahtumassaan perjantaina 16.11.2018 Helsingissä. Tilaisuudessa palkitaan Vuoden Kiinteistönvälittäjä, Vuoden Yritys ja Vuoden Markkinoija. Lehdistötiedote liittokokouksen päätöksistä ja palkittavista julkaistaan lauantaiaamuna 17.11.2018 klo 07.00.