Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Suomen Kuntajohtajat ry:n vuosikokous valitsi Joensuussa 10.8.2018 yhdistykselle uuden hallituksen vuodelle 2019. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen ja varapuheenjohtajaksi Asikkalan kunnanjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka.

Kuntajohtajat ry:n uusi puheenjohtaja, Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen ja varapuheenjohtajaksi valittu Asikkalan kunnanjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka.

Kuntaliitto tiedottaa
10.8.2018
Julkaistavissa heti

Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Hallituksen jäsenet (henkilökohtainen varajäsen suluissa)

Juha Jokitalo, Konnevesi

Yhdistyksen varapuheenjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka, p.044 778 0210
Yhdistyksen jäsenasiainsihteeri Minna Puura, 050 563 5348

Kuvat

Klash – en ny tävling: En miljon euro delas ut till kommunerna för att stödja utvecklingen av livskraft och välfärd16.8.2018 13:19Tiedote

Kommunsektorns stora aktörer har tagit initiativ till en helt ny tävling för att hitta lösningar och nya idéer för att stärka kommunernas livskraft. Målsättningen för tävlingen och idégeneratorn Klash är att hjälpa kommunerna att lösa dagens och morgondagens problem. Med hjälp av tävlingen hoppas man hitta nya lösningsmodeller för invånarnas välfärd, en bättre miljö och för att utveckla ekonomin.

Klash – uusi haastekilpailu: Jaossa miljoonan euron tuki kunnille elinvoiman ja hyvinvoinnin kehittämiseksi16.8.2018 12:47Tiedote

Kunta-alan isot toimijat ovat käynnistäneet täysin uudenlaisen haastekilpailun löytääkseen ratkaisuja ja uusia avauksia kuntien elinvoiman vahvistamiseksi. Klash-haastekilpailun ja ideakiihdyttämön tavoitteena on auttaa kuntia ratkaisemaan tämän hetken ja tulevaisuuden ongelmia. Kilpailun avulla pyritään löytämään uusia ratkaisumalleja ihmisen ja ympäristön hyvinvoinnin sekä talouden kehittämiseksi.