Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Suomen Kuntajohtajat ry:n vuosikokous valitsi Joensuussa 10.8.2018 yhdistykselle uuden hallituksen vuodelle 2019. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen ja varapuheenjohtajaksi Asikkalan kunnanjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka.

Kuntajohtajat ry:n uusi puheenjohtaja, Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen ja varapuheenjohtajaksi valittu Asikkalan kunnanjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka.

Kuntaliitto tiedottaa
10.8.2018
Julkaistavissa heti

Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Hallituksen jäsenet (henkilökohtainen varajäsen suluissa)

Juha Jokitalo, Konnevesi

Yhdistyksen varapuheenjohtaja Rinna Ikola-Norrbacka, p.044 778 0210
Yhdistyksen jäsenasiainsihteeri Minna Puura, 050 563 5348

Kuvat

Kommunförbundets styrelse godkände förbundets mål för regeringsprogrammet 2019-2023: Det flerdimensionella kommunfältets verksamhetsförutsättningar och självstyrelse måste stärkas18.10.2018 15:14Tiedote

Kommunförbundets styrelse har på sitt möte 18.10.2018 godkänt förbundets mål för regeringsprogrammet för riksdagsperioden 2019–2013. Förbundet kommer att ompröva sina mål när landskaps- och vårdreformens framskridande avgjorts. I alla scenarier kommer kommunerna ännu under flera år att ansvara för kommuninvånarnas social- och hälsovårdstjänster.