Suomen Kuntaliiton valtuuskunnan oikaistu ja vahvistettu vaalitulos

Kuntaliiton valtuuston vaalilautakunta on 26.1.2018 ottanut uudelleen käsiteltäväksi 16.1.2018 tekemänsä päätöksen Kuntaliiton valtuuskunnan vaalin tuloksen vahvistamisesta. Vaalituloksen oikaisu koskee neljää tasauspaikkaa ja neljää puoluetta.

Kuntaliitto tiedottaa
31.1.2018
Julkaisuvapaa heti

Suomen Kuntaliiton valtuuskunnan oikaistu ja vahvistettu vaalitulos

Perussuomalaisten tasauspaikka menee Pirkanmaan vaalipiirin sijaan Satakunnan vaalipiiriin, Vihreän liiton tasauspaikka Oulun vaalipiirin sijaan Keski-Suomen vaalipiiriin, Vasemmistoliiton tasauspaikka Pirkanmaan vaalipiirin sijaan Lapin vaalipiiriin ja Suomen Kristillisdemokraattien tasauspaikka Uudenmaan vaalipiirin sijaan Hämeen vaalipiiriin.
Muilta osin valtuuskunnan paikkajako ja kokoonpano pysyvät 16.1.2018 ilmoitetun kaltaisena.

Tämä tiedotteen liitteenä oleva luettelo valtuuskunnan kokoonpanosta korvaa aiemmin julkaistun luettelon.

Liite: Kuntaliiton valtuuskunta 2018-2021. Päivitetty luettelo.

Valtuuston vaalilautakunnan puheenjohtaja Annika Kokko, p. 044 2731967
Valtuuston vaalilautakunnan sihteeri Riitta Myllymäki, Kuntaliitto, p. 050 349 5460