Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset listattu – Descom sijalla 14

Deloitte Technology Fast 50 -listaus etsi jälleen Suomen nopeimmin kasvaneet teknologiayritykset.

Kymmenettä kertaa toteutettu Deloitte Technology Fast 50 –listaus etsi jälleen Suomen nopeimmin kasvaneet teknologiayritykset. Olemme listan sijalla 14. Listauksessa yritysten kasvun mittarina käytetään liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden ajalta. Liikevaihtomme kasvoi tarkasteluaikana 501 %. Viime vuoden listauksessa sijoituksemme oli 20. ja kasvuprosenttimme oli 397 %.

Sijoitukset julkistettiin palkintojenjakotilaisuudessa keskiviikkona 26.11.2014 Suurin osa listalla menestyneistä yrityksistä oli luokiteltu ohjelmistoyrityksiksi, mutta viidenkymmenen joukkoon mahtui myös tietoliikenne- ja vihreän teknologian yrityksiä. Tämän vuoden Deloitte Technology Fast 50 -listauksen mukaan nuorten teknologiayritysten kasvu on ennätysmäistä.

”On hienoa, että näemme kaikkien aikojen kasvuvauhtia näinkin haastavassa taloustilanteessa. Se kertoo selvästi siitä, että teknologia-ala kehittyy koko ajan ja nostaa Suomen kilpailukykyä vaikeassakin tilanteessa”, sanoo Deloitten Teknologia, media ja telekommunikaatio -toimialan johtaja, Jukka-Petteri Suortti tiedotteessa.

Juha Harju, toimitusjohtaja
juha.harju@descom.fi

Descom on uuden ajan markkinointi- ja teknologiayritys. Meidän tehtävämme on rakentaa asiakaskokemuksesta asiakkaidemme kilpailuetu monikanavaisessa maailmassa. Olemme riittävän pieniä välittämään ja riittävän isoja kantamaan. Liikevaihtomme oli 41 miljoonaa euroa vuonna 2013 ja henkilöstöä on yli 200 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 1997 perustettu Descom Oy on osa Descom Groupia, jonka pääomistaja on suomalainen pääomasijoitusyhtiö Sentica Partners. descom.fi