Suomen Palopäällystöliitto kokoaa pelastus- ja turvallisuusalan parhaat asiantuntijat yhteen

Kun kaipaat asiantuntemusta palo-, pelastus- ja siviilivalmiuteen liittyvissä asioissa, osaavimmat asiantuntijat tavoitat Palopäällystöliiton kautta.

Palopäällystöliiton jäsenistö koostuu pelastusalan henkilöstöstä, sopimuspalopäällystöstä, turvallisuusalan asiantuntijoista ja johtavissa asemissa olevista henkilöistä.

Suomen Palopäällystöliitto on pelastus- ja turvallisuusalan asiantuntijaorganisaatio, josta löydät asiantuntijoita ja tietoa yhteiskunnallisesta turvallisuudesta. Liiton oma henkilöstö palvelee tiedonhankinnassa ja kommentoinnissa, lisäksi kauttamme tavoitat helposti kulloinkin tarvittavat asiantuntijat ja pelastusalan johtavat viranhaltijat.

Asiantuntemustamme myös laajempaan käyttöön jakamalla haluamme edistää yhteiskunnallista turvallisuutta sekä toimia aina luotettavana ja helposti lähestyttävänä pelastus- ja turvallisuusalan yhteistyökumppanina.

Osaamisemme koostuu oman toimintamme lisäksi asiantuntijaelimistä ja laajasta jäsenistöstä: pelastus- ja turvallisuusalan monipuolisissa tehtävissä työskentelevät 2 000 jäsentä muodostavat asiantuntijuutemme ytimen.

Kun etsit pelastus- tai turvallisuusalan asiantuntijaa, olethan yhteydessä meihin.

Opetusalan turvallisuuspalkinto 2022 on myönnetty Seinäjoen koulutuskuntayhtymälle25.4.2022 14:15:37 EEST | Tiedote

Seinäjoen koulutuskuntayhtymä Sedu palkittiin järjestelmällisestä turvallisuustyöstä, joka korostaa jokaisen omaa vastuuta työskentely- ja oppimisympäristön turvallisuuden edistämisessä. Turvallisuuspalkinto luovutettiin hallintojohtaja Keijo Tauriaiselle ja turvallisuuskoordinaattori Martti Mäki-Jouppilalle maanantaina 25.4.2022 Opetusalan turvallisuusfoorumissa. Samassa yhteydessä palkittiin Järvenpään opetusjohtaja Arja Korhonen Opetusalan turvallisuuden tunnustuspalkinnolla.

Kutsu: Iskunkestävä Suomi varautuu -seminaarissa 30.3. esillä muuttunut turvallisuuspoliittinen tilanne28.3.2022 13:26:02 EEST | Kutsu

Venäjän hyökkäyssota Ukrainaan on nostattanut keskustelun, miten Suomi on huolehtinut omasta kansallisesta varautumisestaan. Suomen Palopäällystöliitto kokoaa pelastus- ja turvallisuusalan osaajat ajankohtaisseminaariin 30.3.2022 kuulemaan ja keskustelemaan, miten siviiliviranomaiset ja muu yhteiskunta huolehtii tehtävistään yhteiskunnallisten häiriötilanteiden tai jopa aseellisen hyökkäyksen aikana.