Vainu

Suomen parhaan myyntiorganisaation tavoitteeksi kitkeä huonot myyntipuhelut maasta

Ohjelmistoyritys Vainu on ottanut tehtäväkseen parantaa myyjien asiakaskohtaamisten laatua ja nostaa ammattinimikkeen kunnioitusta Suomessa. Muutos on osa yrityksen viestintäuudistusta, jonka tavoitteena on saada Euroopan myyntiorganisaatiot hyödyntämään reaaliaikaista yritystietoa jokaisessa asiakaskohtaamisessaan. Suomessa Vainu tarjoaa kaikille yritysmyynnin johtajille ilmaisen koulutuksen siitä, kuinka parantaa myynnin asiakaskohtaamisia dataa hyödyntämällä.
Vainun uudessa ilmeessä tuodaan moderni myyjä keskiöön.

Vainun toimitusjohtaja Mikko Honkanen kommentoi tuoretta muutosta:

– On olemassa parempi tapa tehdä myyntiä, ja haluamme muuttaa ihmisten toimintatapoja tällä saralla. Viiden vuoden aikana olemme huomanneet tuhansissa asiakaspalavereissa, kuinka myyjät turhan usein epäonnistuvat kohdentamaan viestinsä asiakkaan tilanteen ja tarpeiden mukaan. Nykyään on yksinkertaisesti niin paljon tietoa helposti saatavilla, että umpimähkään soittelu vailla personointiaa on tullut tiensä päähän.

Suomen myyntijohtaja Sami Toivonen kokee, että Suomessa yleinen virhe on myynnin oikea-aikaisuuden huomiotta jättäminen:

– Yritys voi hyvin kuulua kohdeyleisöömme, mutta jos heillä on vaikkapa YT-neuvottelut käynnissä eivätkä investoi uusiin palveluihin, ei ole järkeä puskea päälle. Ostosignaaleiden seuraaminen auttaa ymmärtämään, missä tilanteessa yritys on, ja kuinka myyjänä voin olla asiakkaalle siinä ajan hetkessä hyödyllinen.

Osana uudistusta Vainu päivitti visuaalisen ilmeensä yhteistyössä bränditoimisto 358:n kanssa. Uusi ilme ja viestit ovat nähtävissä kaikissa Vainun kanavissa.

Vainun uudessa ilmeessä tuodaan moderni myyjä keskiöön.

Vainu
Eteläesplanadi 12

Vainu rakentaa yritystietokantaa, joka tarjoaa myyjille kaiken heidän tarvitsemansa yritystiedon eri asiakaskohtaamisiin. Vainun teknologia on luotu keräämään, lukemaan ja ymmärtämään kaikki koskaan kirjoitettu yritystieto ja esittämään se myyjille ymmärrettävässä ja helposti omaksuttavassa muodossa.

Yli 2 000 myyntitiimiä ympäri Eurooppaa ja Yhdysvaltoja hyödyntää Vainun yritystietoa myydäkseen enemmän ja nopeammin - paremmalla hit ratella. Vainu on voittanut useita palkintoja myynnin saralla, mm. Vuoden myyntiorganisaation palkinnon vuonna 2017.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Vainu

Raportti: Tekoälyn ja ihmisen yhdistelmä nopein lukemaan tilinpäätöksiä luotettavasti24.4.2020 10:57:12 EEST | Tiedote

Nopeus on valttia - myös tilinpäätösten käsittelyssä. Maailman kattavinta yritystietokantaa rakentava Vainu on julkaissut raportin, jossa selvitetään sen kykyä käsitellä suomalaisten yritysten uusia tilinpäätöksiä ja tuoda niiden tiedot asiakkaidensa saataville. Erinomaisista arvosanoista etenkin Vainun nopeus tiedonkeruussa oli merkittävä, sillä sen automatisoitu käsittelyprosessi peittosi alan johtajiin kuuluvan vertailuyrityksen selvästi. Teknologian avulla suomalaiset yritykset pääsevät tekemään merkittäviä liiketoimintapäätöksiään mahdollisimman ajantasaisella ja luotettavalla taloustiedolla.

Vainu’s real-time sales offering now available directly in the CRM21.1.2020 15:30:00 EET | Press release

Vainu, a technology company focused on sales intelligence, revealed Vainu for CRM today: a new end-to-end solution that instantly fixes and improves the data stored in salespeople’s customer relationship management software platforms (CRMs). Built around a state-of-the-art company data platform, Vainu for CRM brings real-time company information natively into the CRM and automates workflows based on relevant trigger events uncovered from the information. The new offering is now available for four major CRM platforms: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365, and Pipedrive.

Vainun reaaliaikainen yritysdata nyt saatavilla suoraan CRM:ään21.1.2020 15:30:00 EET | Press release

Teknologiayritys Vainu julkaisi Vainu for CRM:n tänään. Vainu for CRM on uusi ratkaisu, joka korjaa ja parantaa tietoa, jota on tallennettu asiakkuudenhallintajärjestelmiin (CRM). Tuote on rakennettu Vainun modernin yritystietokannan ympärille ja tuo reaaliaikaisen yritystiedon CRM:iin sekä automatisoi tehtäviä perustuen datasta löytyneisiin trigger-tapahtumiin. Uusi tarjoama on nyt saatavilla seuraaville CRM-järjestelmille: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365 ja Pipedrive.