SUOMEN SUURIN AUTOVAURIOKORJAAMOKETJU INCAR JATKAA KASVUAAN OSTAMALLA VAASAN PELTI JA AUTOMAALAUS OY:N LIIKETOIMINNAN

LEHDISTÖTIEDOTE 31.8.2017 klo 15.00. InCar Oy ja Vaasan Pelti ja Automaalaus Oy ovat allekirjoittaneet 31.8.2017 sopimuksen, jolla Vaasan Pelti ja Automaalauksen liiketoiminnot siirtyvät osaksi valtakunnallista InCar-ketjua. Yhtiön perustajat Hannu Kivimäki ja Kari Vesterberg-Veikkari sekä henkilökunta jatkavat InCarin palveluksessa Vaasassa.

”Nyt tehty liiketoimintakauppa vahvistaa asemaamme meille ja asiakkaillemme tärkeillä Vaasan ja sen ympäristön markkinoilla sekä täydentävät InCarin valtakunnallisen ketjun peiton 27 toimipisteeseen.” toteaa InCar Oy:n toimitusjohtaja Marko Jussila.

”Alan keskittyessä edelleen olemme todella tyytyväisiä voidessamme siirtää vuonna 1983 perustamamme yrityksen InCarin kaltaiselle vahvalle toimijalle, jolla on osaamista ja resursseja kehittää liiketoimintaa edelleen tulevina vuosina.” kommentoivat yhtiön omistajat Hannu Kivimäki ja Kari Vesterberg-Veikkari nyt tehtyä kauppaa.

Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkisteta.

Lisätietoja:
Tommi Vatén, operatiivinen johtaja InCar Oy p. 0400 707 501
Marko Jussila, toimitusjohtaja InCar Oy p. 040 544 0810

InCar on vuonna 1991 perustettu autojen vauriokorjaamiseen, maalaamiseen ja huoltoihin erikoistunut yritys, jolla on 27 toimipistettä 17 paikkakunnalla, 200 työntekijää sekä lisäksi 20 InCar-partnerin valtakunnallinen kumppaniverkosto. Yhtiön palveluja käyttävät Suomen suurimmat yritys- ja rahoitusasiakkaat, kaikki Suomessa toimivat johtavat vakuutusyhtiöt sekä kuluttaja-asiakkaat. InCar korjaa vuosittain yli 22 000 autoa. InCar Oy kuuluu A-Katsastus Groupiin, jolla on toimintaa Suomen lisäksi Ruotsissa, Virossa, Latviassa ja Puolassa. www.incar.fi, www.a-katsastus.com

A-Katsastus aloitti valtakunnallisen noutokatsastuksen koronaviruksen johdosta20.3.2020 15:07:08 EET | Tiedote

A-Katsastus aloitti 20.3.2020 valtakunnallisen noutokatsastuksen kuluttaja-asiakkaille. Ajoneuvo haetaan asiakkaan pihasta ja palautetaan katsastuksen jälkeen samaan paikkaan. Asiakas tilaa palvelun katsastusasemalta ja palvelu suoritetaan sovittuna aikana. Noutokatsastus on järjestetty siten ettei asiakkaan ja katsastajan tarvitse kohdata fyysisesti. Palvelu on suunnattu erityisesti koronaviruksen riskiryhmille ja sen voi tilata ja maksaa myös ilman nettiyhteyttä.

SUOMEN SUURIN AUTOVAURIOKORJAAMOKETJU INCAR, AUTO VATÉN HEINOLASTA JA A-KATSASTUS GROUPIN OMISTAMA PÄÄKAUPINKISEUDULLA TOIMIVA HARRY LAMPINEN YHDISTYVÄT29.3.2017 11:00:00 EEST | Tiedote