Suomenlinnan lautan lipunmyynti aukeaa vappuaattona – kesäaikataulu voimaan 28.4.

Suomenlinnan lautan lipunmyynti aukeaa vappuaattona 30.4. klo 9.00 ja palvelee joka päivä 16.9. asti. Lautta siirtyy 28.4 kesäaikatauluun, joka on voimassa 23.9. saakka.

Suomenlinnan lautan lipunmyynti aukeaa 30.4. Kesäaikatauluun siirrytään 28.4. Kuva: Lauri Eriksson/HSL

Lipunmyynnistä voi ostaa Suomenlinna-lippuja, kertalippuja sekä yhden vuorokauden vuorokausilippuja aikuisille ja lapsille.

HUOM! Lautalla kelpaavat myös HSL:n matkakortti sekä HSL-mobiililippu.

Lipunmyyntipisteen tarkemmat aukioloajat:

30.4.–1.5.      joka päivä 9–17.00

2.5.–3.6.        ma-pe 8–17.00 ja la-su 9-17.00

4.6.–26.8.      joka päivä 9–18.00

27.8.–16.9.    joka päivä 9–17.00

pe 23.6.         9-17.00. (juhannusaatto)

la 24.6.          9-17.00. (juhannuspäivä)

Suomenlinnan lautan kesäaikataulu

HSL:n hallituksen päätöksiä 11.9.201811.9.2018 12:48Tiedote

HSL:n hallituksen lausunto yhtymäkokoukselle tarkastuslautakunnan vuoden 2017 arviointikertomuksen johdosta Hallitus antoi syysyhtymäkokoukselle lausunnon tarkastuslautakunnan vuotta 2017 koskevan arviointikertomuksen johdosta. Tarkastuslautakunnan keskeisimmät havainnot koskivat HSL:n strategian toteutumista, asiakastyytyväisyyskyselyjen johtopäätöksiä, talousarvion 2017 toteutumista, henkilöstöä ja talouden keskeisten tunnuslukujen tulkintaa ja seurantaa sekä LIJ-hanketta ja länsimetron viivästymistä. Tarkastuslautakunnan suositukset ja kehittämisehdotukset on otettu mahdollisuuksien mukaan huomioon vuoden 2018 toiminnassa ja ne huomioidaan lopullisen toiminta- ja taloussuunnitelman 2019-2021 laadinnassa. Hallitus ehdottaa syysyhtymäkokoukselle, että se merkitsee HSL:n hallituksen lausunnon tiedoksi. Linkki tarkastamattomaan pöytäkirjaan: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2018530-2 Sähköbussien latauspalvelun hankinta Hallitus päätti valita kokona