Suomessa vahvasti edustettu työvoimanhallinnan edelläkävijä Quinyx juhlistaa neljättä peräkkäistä vuottaan Gartnerin raporteissa

Quinyx, työvoimanhallinnan markkinajohtaja, on valittu mukaan arvostetun Gartnerin Market Guide for Workforce Management Applications 2021 -julkaisuun. Quinyx on SaaS-pohjainen, tekoälyyn perustuva työvoimanhallintajärjestelmä. Yhtiön Suomen pääkonttori sijaitsee Espoossa.

"Työvoimakustannukset laskevat ja vastaavasti henkilöstötyytyväisyys nousee, ja pystymme vastaamaan juurikin Gartnerin antamiin tulevaisuudennäkymiin", Quinyx Suomen maajohtaja Paulus Maasalo toteaa. Kuva: Quinyx

Quinyx on nostettu kiinnostavien toimittajien kategoriaan (Representative Vendor) Gartner Market Guide for Workforce Management Applications 2021 -julkaisussa. Tämän lisäksi Quinyx on päässyt mukaan Gartnerin Market Guide for Retail Workforce Management Applications 2021 ja Hype Cycle for Human Capital Management Technology 2021 -raportteihin.

Gartner on maailmanlaajuinen tutkimus- ja konsultointiyhtiö, joka tarjoaa yritysmaailman tietoa ja näkemystä. Gartnerin Market Guide -raportit ohjaavat yritysten tietohallintojohtajia tunnistamaan tarpeisiinsa sopivimmat ratkaisut.

Gartnerin mukaan ”vuoteen 2025 mennessä 45 % isoista vuorotyötä teettävistä yrityksistä käyttää automatisoitua työvuorosuunnittelua”. (1) Suomen Quinyxin maajohtaja Paulus Maasalo iloitsee Gartnerin näkemyksestä, sillä Quinyxin vahva panostus tekoälyyn tukee tätä kokonaisuutta. ”Sen avulla pystymme optimoimaan asiakasyritystemme henkilöstösuunnittelua, tarkentamaan kysynnän ennustamista sekä automatisoimaan ja optimoimaan työvuorojen suunnittelun ja miehittämisen. Näin yritysten työvoimakustannukset laskevat ja vastaavasti henkilöstötyytyväisyys nousee, ja pystymme vastaamaan juurikin Gartnerin antamiin tulevaisuudennäkymiin”, Maasalo toteaa.

Yhtä lailla yhtiön perustaja-toimitusjohtaja Erik Fjellborgille neljäs peräkkäinen vuosi Gartner Market Guide for Workforce Management Applications 2021 -raporteissa on kunnia-asia. ”Meille on iso tunnustus, että Quinyx on tänäkin vuonna mukana Gartnerin raporteissa ja että saamme maailmanlaajuisesti tukea asiakasyritystemme onnistumisia.”

Suomessa vahvasti operoiva ruotsalaislähtöinen Quinyx tarjoaa asiakasyrityksilleen tekoälypohjaisen työvoimanhallintajärjestelmän, jossa yhdistyvät työvuorojen suunnittelu, työaikakirjaukset, viestintä ja tehtävänhallinta. Suomessa Quinyxillä on yli 120 yritysasiakasta, joihin lukeutuvat muun muassa Gigantti, Picnic, Barona Logistiikka, Fimlab, Clas Ohlson, Finnkino, Omaeläinklinikka, Musti ja Mirri, Puuilo, Coor, Partioaitta, Assistor ja Suomalainen kirjakauppa. Kansainvälisiä asiakkuuksia ovat muun muassa McDonald’s, Sysco, Hilton, Virgin Atlantic, DH ja Maersk.

Gartner disclaimer
(1) Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in our research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of the Gartner research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

SporttiRakki ja Pohjanmaan Kaluste yhteistyöhön – koiranleluja kalustetuotannon hukkamateriaalista, täysin kotimaisin voimin27.3.2022 12:00:00 EEST | Tiedote

Suomen laajin koiraharrastajien palveluportaali SporttiRakki on aloittanut yhteistyön kurikkalaisen Pohjanmaan Kaluste Oy:n kanssa. Huonekalutuotannossa ylijäävät nahkapalat hyödynnetään nyt täysin kotimaisin voimin valmistettaviksi koiranleluiksi, sillä tuotteet ommellaan Nokian Nahkatuotteen tehtaalla. Kolmessa kuukaudessa yli 500 kiloa ylijäämänahkaa on jo hyödynnetty valmiiksi leluiksi, ja yli 1500 kiloa on tällä hetkellä odottamassa valmistusta.