Suomi suosta design- ja bisnesosaamisella

Talousasiantuntija Sixten Korkman on kysynyt, miksi tämä hyvien edellytysten maa pärjää huonosti. Porin SuomiAreenan keskustelussa Suomi suosta! Vauhtia kasvuun design- ja bisnesosaamisella etsitään vastausta tähänkin kysymykseen

Minkälaisella asenteella ja osaamisella Suomen kasvua voidaan vauhdittaa? Millä keinoin saamme luotua innovaatioista bisnestä ja yrityksemme tukevammin maailmalle?

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset sekä Design Forum Finland ovat kutsuneet perjantaina 14.7. Poriin parhaat asiantuntijat etsimään keinoja, joilla Suomea kammetaan suosta. Mukana ovat Sixten Korkman, Suomeen jättihanketta suunnittelevan kiinalaisyhtiö Sunshine Kaidi New Energy Groupin varatoimitusjohtaja Carl Haglund, maailmalla menestyneen digimuotoiluyritys Idean Enterprises Oy:n Vice President Mikko-Pekka Hanski, futuristi Elina Hiltunen, Kalevala Korun toimitusjohtaja Riitta Huuhtanen ja kansainvälisiä alkoholimarkkinoita Pohjanmaalta käsin valloittavan Kyrö Distillery Companyn toimitusjohtaja Miika Lipiäinen. Keskustelua johtaa digitalisti Ville Tolvanen.

Suomi suosta! Vauhtia kasvuun design- ja bisnesosaamisella -keskustelu käydään perjantaina 14. heinäkuuta kello 11.45 – 13.00. Paikkana on Porin Raatihuoneen puiston Purje-lava.

Lavalla on myös graafinen fasilitaattori Raquel Benmergui, joka dokumentoi keskustelua piirtäen. Hänen työskentelyään voi seurata suorana Facebookissa.

Keskustelu myös striimataan MTV Katsomoon.

Toiminnanjohtaja Juha Häkkinen, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, puh. 0400 956968

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on 27 000 myynti- ja markkinointialan ammattilaisen edunvalvontajärjestö. Se auttaa jäseniään työelämän eri vaiheissa. Yhdessä keskusjärjestö Akavan kanssa MMA toimii oikeudenmukaisen työelämän puolesta. MMA tekee työtä sen hyväksi, että myynnin ja markkinoinnin arvostus Suomessa kasvaa.