Suositut ALLT OKEJ! -klubit jatkuvat 1.9. alkaen Ravintola Kapsäkissä - syyskauden starttaa Joose Keskitalo ja Iida Umpikuja!

Viime keväänä suuren suosion saavuttanut ALLT OKEJ! -klubi jatkuu syksyllä Ravintola Kapsäkissä lauantaista 1.9.2018 alkaen. ALLT OKEJ! -klubi esittelee intiimissä ympäristössään kotimaisen vaihtoehtomusiikin, folk- ja indiekentän kiinnostavimpia nimiä. Syyskuun nyt julkaistavilla klubeilla nähdään Joose Keskitalo, Iida Umpikuja, Color Dolor, Tilhet, pajut ja muut, Tuomas Palonen sekä klubin ensimmäinen ulkomainen esiintyjä ruotsalainen LILJOR.
Joose Keskitalo esiintyy soolona 1.9. ALLT OKEJ! -klubilla.

Helsingin rikkaasti kukkivaan klubikarttaan oman persoonallisen säväyksensä helmikuusta alkaen tuonut ALLT OKEJ -klubi marssittaa Ravintola Kapsäkin lavalle syksyn ajan kovan luokan indie/folk-artisteja. Nyt julkistettavan syyskuun ohjelmiston helminä loistaa mm. suomifolkin kärkinimi Joose Keskitalo, suomalaisen taidepopin timantti Color Dolor, loistavan ja mediassa kehutun soolodebyytin julkaissut Tuomas Palonen sekä levyllisen omia tulkintoja Pentti Viherluodon sävellyksiä julkaissut ruotsalainen Liljor

ALLT OKEJ! -klubit syyskuussa Ravintola Kapsäkissä:

LA 1.9. JOOSE KESKITALO + IIDA UMPIKUJA

Showtime klo 21.00 & klo 22.00

LA 8.9. COLOR DOLOR

Showtime klo 21.30

Liput: 10,00e

LA 15.9. TILHET, PAJUT & MUUT (kvartetti)

Showtime klo 21.30

LA 22.9. LILJOR (SE) + TUOMAS PALONEN

Showtime klo 21.00 & klo 22.00

Ravintola Kapsäkki

Hämeentie 68, 00550 Helsinki

Lipunmyynti www.lippu.fi/alltokej

Ilmoitetut hinnat sisältävät palvelumaksun.

Lippuja myydään myös ovelta, jos niitä on vielä jäljellä.

Haastattelupyynnöt ja lisätiedot:

Wilhelm Breitenstein // wilhelm.breitenstein@gmail.com // +358503222129

Pietu Sepponen // pietu.sepponen@sunborncatering.com // +358445566113

Joose Keskitalo esiintyy soolona 1.9. ALLT OKEJ! -klubilla.

Sunborn Live tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Turussa ja pääkaupunkiseudulla. Keikkapaikkoina toimivat muun muassa Turun Logomo ja Helsingin Kulttuuritalo.