SuPerin puheenjohtajana jatkaa Silja Paavola

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin puheenjohtajaksi valittiin tänään 15. syyskuuta Silja Paavola.

Silja Paavola (kuvaaja: Kari Hulkko)

Helsinkiläinen Paavola valittiin äänestyksen jälkeen SuPerin liittokokouksessa. Toisena ehdokkaana oli lähihoitaja Anne Heiskanen Iisalmesta. Paavola on toiminut SuPerin puheenjohtajana vuodesta 2012 lähtien.

Silja Paavola (kuvaaja: Kari Hulkko)

SuPerin Paavola: Hyvä työturvallisuus suojaa myös potilaita ja asiakkaita17.9.2020 06:50:00 EESTTiedote

SuPerin puheenjohtaja Silja Paavola toivoo epidemiatilanteissa viranomaisilta nopeita, yksiselitteisiä ohjeita, että hoitajat voivat suojata itsensä ja hoidettavansa. Koronapandemia on osoittanut konkreettisesti, kuinka suuri merkitys on sillä, että myös henkilöstön turvallisuudesta huolehditaan. Maailman terveysjärjestö WHO:n perustamaa Maailman potilasturvallisuuspäivää vietetään toista kertaa 17. syyskuuta ajankohtaisella aiheella ”Henkilöstön turvallisuus on potilas- ja asiakasturvallisuutta.”