Superlauantaina Totosta voi voittaa jopa miljoonan

Alkuvuoden suurin Toto-potti Suomen ravikohteissa on tarjolla Superlauantaina 16.2. Lauantai-illan jackpotissa on 500 000 euroa ja yksittäisellä täysosumalla pelaaja voi voittaa jopa miljoona euroa.

Historian ensimmäinen Superlauantai tarkoittaa kahden raviradan kesken jaettua Toto75-kierrosta, jota isännöivät Turun Metsämäki ja Kuopion Sorsasalo. Veikkauksen muuttuvakertoimisen vedonlyönnin tuoteryhmäpäällikkö Juha Ahjolinna odottaa lauantaita toiveikkaana.

- Odotamme, että Toto75-pelin vaihto ylittää 1,1 miljoonan euron rajan. Tämä tarkoittaisi sitä, että Superlauantain Toto75-kierrokselta voi löytyä uusin suomalainen ravipelien miljoonavoittaja yksittäisellä täysosumalla, Ahjolinna sanoo.

Suurin voitto Suomen Toto-kohteista on voitettu Kuopion Toto75-pelistä 25.2.2012. Voittosumma oli tarkalleen 1 012 439,20 euroa.

- Viime lauantaina meni jakoon Loton historian suurin yksittäinen potti 15,5 miljoonaa euroa. Tälle olisi hieno jatkumo, jos lauantaina löytyisi Suomen ravikohteiden suurin Toto-voitto. Kuopion ja Turun lähdöt ovat mielenkiintoisia ja osallistujamäärältään täysiä pelikohteita.

Superlauantain Toto75-kierros viedään läpi kahdella raviradalla, mikä takaa vauhtia lauantai-iltaan. Peliaika Toto75-jackpotkierrokselle päättyy klo 19 ja päätöskohde starttaa noin klo 20:30.

- Kun lähdöt ajetaan kahdella raviradalla vuorotellen, saadaan kierrokseen nopea tempo ja kisojen seuraamiseen mielenkiintoa. Innolla odotetaan lauantaita. Pöhinää tuntuu olevan ja raviradat ovat panostaneet tähän, Juha Ahjolinna kiittää.

Superlauantain TotoTV-lähetystä voi seurata suorana ja ilmaiseksi osoitteessa veikkaus.fi/toto klo 16:30-20:45, antennitelevisiosta kanavapaikalta 26 klo 18:45-20:45, Ruutu -palvelusta klo 16:30-20:45 sekä maksullisena palveluna C Moren ja TotoTV-kanavan tilaajana.

Toto75