Restamax OyjRestamax OyjRestamax Oyj

Superpäivä kutsuu Pelastakaa Lapset ry:n lapsia seikkailemaan SuperParkeihin

Restamax Oyj, SuperPark Oy ja Pelastakaa Lapset ry järjestävät ehkäisevän työn piirissä oleville lapsille valtakunnallisen seikkailupäivän SuperPark-sisäaktiviteettipuistoissa. SuperParkit tarjoavat puitteet hauskalle aktiviteetille, jollaiseen lapsilla ei muuten olisi mahdollisuutta. Seikkailupäivät järjestetään viikkojen 41–43 aikana Jyväskylässä, Joensuussa, Kuopiossa, Tampereella, Turussa, Espoossa, Vantaalla ja Oulussa.

Superpäivää vietetään sisäaktiviteettipuistoissa ympäri Suomen. Tempaus mahdollistaa iloisen syyslomapäivän Pelastakaa Lapset ry:n piirissä oleville lapsille. Kuva: SuperPark

Tapahtumaviikoilla Restamax tarjoaa Pelastakaa Lapset ry:n tukiperhe-, Sporttikummi- sekä tukihenkilötoiminnan piirissä oleville lapsille ilmaisen sisäänpääsyn SuperParkeihin. Päivään osallistuva ryhmä koostuu noin 7–12-vuotiaista koululaisista, ja tapahtuma osuu useimmilla paikkakunnilla syyslomaviikolle. Lapset saapuvat puistoon oman Sporttikummin tai vanhemman kanssa. Aloite yhteistyöhön tuli Restamaxilta ja siihen tartuttiin niin SuperParkissa kuin Pelastakaa Lapset ry:ssäkin innokkaasti.

- Olemme äärettömän kiitollisia ja onnellisia siitä, että lapsillemme tarjottiin tällaista mahdollisuutta. He ovat olleet todella innoissaan ja odottavat jo kovasti tapahtumaa, kiittelee Pelastakaa Lapset ry:n Länsi-Suomen aluetoimiston ehkäisevän työn koordinaattori Johanna Heikkinen.

Myös SuperParkissa idea otettiin avosylin vastaan. Toimitusjohtaja Juha Tanskanen näki toimitilojensa soveltuvan tapahtumaan täydellisesti.

- SuperParkit on tehty erityisesti lasten ja nuorten ilolla liikkumista sekä yhdessäoloa varten. Tämänkaltainen päivä luo moninkertaisesti hyvää mieltä – niin seikkailijoille kuin meille palveluntuottajillekin, jotka pääsemme tarjoamaan alustan hienolle tapahtumalle, iloitsee Tanskanen.

Pieniä ja suuria Suomi 100 -tekoja

Superpäivä on osa Restamaxin Suomi 100 -kampanjaa, jossa juhlavuoden kunniaksi järjestetään niin pieniä kuin suuriakin tilaisuuksia kaikenikäisille. Superpäivällä halutaan huomioida ne lapset, joilla ei välttämättä muuten olisi mahdollisuutta päästä SuperParkin kaltaiseen seikkailupuistoon.

- Syyslomaviikolla moni lähtee reissuun, mutta esimerkiksi vähävaraisten perheiden pienimmät voivat kokea viikon jopa tylsäksi, kun ei ole mahdollisuutta aktiviteetteihin. Halusimme tarjota heille ainutlaatuista tekemistä, jonka muistaa vielä pitkään, kertoo Restamaxin toimitusjohtaja Juha Helminen.

Superpäivät järjestetään seuraavasti:

SuperPark Jyväskylä – lauantai 14.10. klo 10.30
SuperPark Joensuu – maanantai 16.10. klo 10.30
SuperPark Pitkälahti, Kuopio – maanantai 16.10. klo 10.30
SuperPark Särkänniemi, Tampere– torstai 19.10. klo 10.30
SuperPark Turku – torstai 19.10. klo 10.30
SuperPark Espoo ja Vantaa– lauantai 21.10. klo 10.30
SuperPark Oulu – torstai 26.10. klo 10.30

Juha Helminen, toimitusjohtaja, Restamax Oyj, puh. +358 40 535 5560, juha.helminen@restamax.fi

Juha Tanskanen, toimitusjohtaja, SuperPark Oy, puh. +358 400 415 563, juha.tanskanen@superpark.fi

Johanna Heikkinen, ehkäisevän työn koordinaattori, Pelastakaa Lapset ry, +358 50 343 1622, johanna.heikkinen@pelastakaalapset.fi

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 120 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner ja Colorado Bar & Grill. Restamax Oyj:n vuoden 2016 liikevaihto oli 130,1 miljoonaa euroa ja käyttökate 19,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 1 600 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n palveluksessa työskentelee kuukausittain noin 6 500 työntekijää.

Restamax-yrityssivut: www.restamax.fi, Restamax-kuluttajasivut: www.ravintola.fi, Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

Logo: SuperPark
Logo: Pelastakaa Lapset ry

Restamax Oyj on valittu Tampereen Kansi ja Areena -hankkeen ravintolapalveluiden tarjoajaksi3.10.2017 10:30Tiedote

Ravintolayhtiö Restamax Oyj tulee vastaamaan Tampereelle suunnitellun Kansi ja Areena -elämysareenan ravintolapalveluista hankkeen toteutuessa. Elämysareenan lisäksi kannen päälle rakennetaan hotelli ja kaupungin korkeimmat asuintalot. Hanketta toteuttavat Tampereen kaupunki ja SRV yhdessä sijoittajakumppaniensa LähiTapiola-ryhmän ja OP Ryhmän vakuutus- ja eläkeyhteisön kanssa.