Susa Valviosta MTV:n markkinointijohtaja

MTV Oy:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan markkinointijohtajaksi ja kyseisen liiketoimintaryhmän johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 13.8.2018 alkaen Susa Valvio. Valvion vastuulla on jatkossa myös MTV Oy:n yritysviestintä. Valvio siirtyy MTV:lle IBM Suomen markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävästä. Yli 15 vuotta IBM:llä työskennellyt Susa Valvio tuo televisioyhtiöön lisää vahvaa mainostajan ja kuluttajan tuntemusta sekä dataohjautuvan sisällön mahdollisuuksien ymmärrystä. Valvion visiona on vahvistaa MTV:n markkinajohtajan asemaa kasvattamalla kanavan luomista ilmiöistä entistä parempia mahdollisuuksia myös mainostajille.
Susa Valvio on nimitetty MTV Oy:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan markkinointijohtajaksi.

MTV tulee satsaamaan yhä vahvemmin ihmisiä puhutteleviin ja koskettaviin suuriin ilmiölähtöihin, sekä interaktiivisesti kohdennettujen sisältöjen ja mainosten kykyyn palvella MTV:n katsojia ja mainostajia yhä paremmin.

“Lähes koko työurani IT-alalla tehneenä on mahtavaa päästä oppimaan itselleni uutta toimialaa, saaden samalla hyödyntää sitä tietotaitoa, jota olen yli 20 vuoden aikana mainostajan puolella saanut. Vahvan sisällön lisäksi asiakasanalytiikan ymmärtäminen sekä dataohjatun kohdentamisen tärkeys on pitänyt MTV:n markkinajohtajana ja jatkossa on entistä tärkeämpää tuntea asiakkaamme ja heidän toiveensa ja tarpeensa niin kuluttajina, kuin mainostajina”, kommentoi MTV:n uusi markkinointijohtaja Susa Valvio iloiten uudesta positiostaan: “MTV on täynnä mielenkiintoisia ja suuria persoonia sekä tarinoita, joiden kanssa on upeaa päästä paitsi työskentelemään, myös tuomaan entistä lähemmäs yleisöä. MTV:n brändi on 50-luvulta lähtien pitänyt jalansijaa ihmisten olohuoneissa ja sitä se tulee tekemään jatkossakin -  suuria ilmiöitä, jotka puhuttelevat ja liikuttavat kansaa.”

Tradenomi Susa Valvio on pitkän kuluttaja- ja B2B-markkinointiuransa aikana johtanut IBM:llä Pohjoismaista analytiikkamarkkinoinnin tiimiä, sekä myös vastannut Delta-konsernin menestyksekkäästä KIA-automerkin lanseerauksesta Suomeen. MTV:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan johtoryhmän jäsenenä Valvio raportoi MTV:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan johtajalle Sami Vikbackille.

“Digitaalisessa maailmassa valta on siirtynyt kuluttajalle. He ovat valistuneempia ja osaavat valita palvelunsa paremmin globaalista kilpailusta. Ihmiset käyttävät päivittäin toista tuntia aikaa oikeanlaisen sisällön etsimiseen ja jos televisioyhtiö ei kykene tuottamaan oikeanlaista sisältöä oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa, hukkuu massaan. Hyvän sisällön kysyntä ei lopu koskaan ja sitä me osaamme tarjota. Vain parhaiten kuluttajia ymmärtävä ja palveleva toiminta voi voittaa itselleen asiakkaita, joten analytiikan tuomien mahdollisuuksien osaajana Susa Valvio on erinomainen henkilö johtamaan markkinointiamme”, kommentoi Sami Vikback rekrytointia.

MTV on kehittänyt ajankohtaiseen ja interaktiiviseen kohdennukseen erikoistuneita ratkaisuja, joita on testattu esimerkiksi Sub-kanavan uudessa “Ei toista samanlaista” kanavailmeessä. Se näyttäytyy katsojalle jatkuvasti uudistuvalla, sisältöympäristöön sopivalla ilmeellä.

“Odotan, että pääsemme hyödyntämään samanlaista teknologiaa myös interaktiivisissa mainossisällöissä. Näin esimerkiksi sadesäällä ei katsojille tarjota jäätelöä, vaan kumisaappaita ja ostaminen tuodaan entistä helpommaksi mainosten aikana. Huippusisällön lisäksi kuluttajan kanavaltamme saaman kokemuksen ja meiltä saamansa palvelun tulee olla huippuluokkaa: relevanttia, jaettavaa ja sosiaalista”, visioi Susa Valvio.

“Meillä on laaja portfolio hyviä sisältöjä, markkinajohtajan asema, sekä suuri katsoja- ja asiakasmäärä, joita palvelemme toimialan parhaalla asiakasymmärryksellä ja teknologialla. Säilyttääksemme asemamme ja pysyäksemme dataohjatun liiketoiminnan edelläkävijänä, on hienoa saada Pöllölaaksoon vahvistusta Susa Valviosta, joka tuo mainostajillemme mukanaan myös osaamista ja kokemusta tekoälyratkaisuista”, iloitsee MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund.

Jarkko Nordlund, MTV Oy
jarkko.nordlund@mtv.fi

Sami Vikback, MTV Oy
sami.vikback@mtv.fi

Susa Valvio aloittaa 13.8. MTV:n mainosrahoitteisen liiketoiminnan markkinointijohtajana.
Susa Valvion visiona on vahvistaa MTV:n markkinajohtajan
mainostajille.
Susa Valvion visiona on vahvistaa MTV:n markkinajohtajan asemaa kasvattamalla kanavan luomista ilmiöistä entistä parempia mahdollisuuksia myös mainostajille.

Korkeavuorenkatu 1 B 11

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

Keväisiä elämyksiä Virossa10.4.2024 13:00:41 EEST | Tiedote

Keväällä luonto herää eloon ja ensimmäiset auringonsäteet kutsuvat ulkoilmaan pitkän ja pimeän talven jälkeen. Muuttolinnut palaavat pohjoiseen etsimään kumppania ja pesäpaikkaa tositarkoituksella. Keväisin myös viherpeukaloa syyhyttää päästä työntämään sormensa multaan ja seuraamaan uuden kasvun ihmettä. Mutta ennen varsinaisen kevään tuloa Viron alavat suomaat käyvät läpi niin kutsutun viidennen vuodenajan, joka on täynnä luonnonihmeitä. Kokosimme vinkkejä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin keväisessä Virossa.

Menevä sähköisti Tampereen taksimarkkinan Tesloilla ja 5€ kyydeillä4.4.2024 10:00:12 EEST | Tiedote

Kotimainen Menevä taksipalvelu aloitti toiminnan Tampereella ja toi kaupungin katukuvaan sähköautoista koostuvan taksilaivueen. 12 Teslan voimin Tampereella huhtikuun 4. aloittanut Suomen suurin taksialan yhtiö on uusi vaihtoehto vähäpäästöistä ja laadukasta kyytiä arvostavalle matkustajalle. Menevän voi helpoiten tilata sovelluksella, jossa Tampereen kyytien kiinteät hinnat alkavat viidestä eurosta ja ovat kiireisimpäänkin aikaan kaupungin keskustan alueen taksitolppia edullisempi.

Ravintola Passio yllättää vuosikymmenenkin jälkeen3.4.2024 14:58:16 EEST | Tiedote

Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva ravintola Passio täyttää 5. huhtikuuta 10 vuotta. Pohjoismaiseen ruokaan ja ranskalaiseen keittiötyyliin intohimoisesti suhtautuva ravintola on kulkenut kestävästi omaa polkuaan läpi ravintolakentän ylä- ja alamäkien säilyttäen paikkansa asiakkaiden sydämissä ja ravintoloiden huipun tuntumassa. Passion menestys perustuu sesongeittain vaihtuvaan yllätysmenuun, mikä on paitsi synnyttänyt positiivisia kokemuksia, myös saanut asiakkaat palaamaan yhä uudelleen yllätettäväksi.

Suomen ensimmäinen luomuviski valmis nautittavaksi15.3.2024 13:49:40 EET | Tiedote

The Helsinki Distilling Company julkisti Nilsiässä torstaina Suomen ensimmäisen luomuviskin, joka on taidokas sekoitus perinteistä käsityötaitoa ja moderneja makutrendejä. Tahkon tislaamossa Kuopiossa tislatun ja kypsytetyn Tahko Single Malt ohramallasviskin valmistukseen on käytetty ainoastaan kotimaista luomuohramallasta, pohjavettä ja hiivaa. Sen maussa ovat tasapainossa hedelmäisyys ja tammitynnyrin hehkuva lämpö.

Maailmanympäripurjehdus: Suomalaisvenekunnat Kap Hornin valloituksessa18.2.2024 15:09:55 EET | Tiedote

Ocean Globe Race -maailmanympäripurjehduskilpailu on edennyt jo kolme osuutta, ja laivue kerääntyy paraikaa Uruguayn Punta del Esteen. Tapio Lehtisen kipparoima Galiana WithSecure saapui etapin maaliin kokonaiskilpailun kolmantena. Omassa luokkajohdossaan oleva Spirit of Helsinki on kokonaiskilpailussa viides. Kolmannen etapin kohokohta oli pitkän ja vaativan Etelämeri-jakson päättyminen tarunhohtoisen Kap Hornin kiertoon. Venekunnat tekevät Uruguayssa huoltotoimenpiteitä ja valmistautuvat kilpailun päätösosuudelle, joka starttaa 5. maaliskuuta.