Sydänsairaala tukee tamperelaista uimari Mila Manneria

Tays Sydänsairaala on tehnyt yhteistyösopimuksen Uinti Tamperetta edustavan Mila Mannerin kanssa. Juuri 18 vuotta täyttänyt Mila Manner voitti kahdella viime kaudella neljä nuorten SM-mitalia, joista kaksi oli kultaa ja kaksi pronssia. Mannerin lajeja ovat perhos- ja sekauinti.

Tamperelainen uimari Mila Manner (keskellä) allekirjoitti yhteistyösopimuksen Sydänsairaalan toimitusjohtaja Kari Niemelän ja liiketoimintajohtaja Minna Metsälän kanssa.

– Haluamme tukea Milan matkaa nuorten sarjoista aikuisten tasolle. Milalla on taustallaan lapsuuden sydänsairaus, mikä ei ole estänyt hänen nousuaan uintiluokkansa huipulle. Tulemme myös jatkossa tukemaan erilaisia urheilun ja kulttuurin onnistujia, joita sydän yhdistää, kertoo Sydänsairaalan liiketoimintajohtaja Minna Metsälä.

Yhteistyökauden aikana Mila Mannerin kuulumisia tullaan näkemään Sydänsairaalan verkkosivuilla ja some-kanavissa. Lue Milan ensimmäinen blogikirjoitus uintiuran lähtökohdista

Ensitie 4

03 311 716http://www.sydansairaala.fi

Sydänsairaala on Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirien omistama osakeyhtiö. Sydänhoitoon keskittyvässä sairaalassa hoidetaan potilaita, jotka tarvitsevat kardiologista tai sydän- ja rintaelinkirurgista hoitoa. Sydänsairaala vastaa Pirkanmaan alueen sydänpotilaiden erikoissairaanhoidosta ja tuottaa palveluja myös muille kunnille, sairaanhoitopiireille ja terveydenhuoltoalan toimijoille. Lisäksi Sydänsairaalaan voi hakeutua julkisen erikoissairaanhoidon valinnanvapauspotilaana tai yksityispotilaana kaikkialta Suomesta.