Syksy saapuu Naantalin Kylpylään brittiviikkojen siivittämänä

Naantalin Kylpylässä vietetään 13. syyskuuta - 20. lokakuuta välisenä aikana iloisia brittiviikkoja. Tarjolla on rentoa pubitunnelmaa ja perinteisiä brittiläisherkkuja.
Naantalin Kylpylän brittiviikot tarjoavat rentoa pubitunnelmaa ja perinteisiä brittiläisherkkuja.

Brittiviikot näkyvät etenkin ravintola Tammikellarissa, jonka listalta löytyy brittiviikkojen aikana niin fish'n'chipsejä kuin Shepherd’s pieta. Myös juomavalikoimaa on teemaviikkojen ajaksi täydennetty brittioluiden ja -siiderien helmillä.

Kylpylän aulabaarin puolella on luvassa trubaduuriviihdettä aina perjantaisin ja lauantaisin. Kylpylän asiakkaita viihdyttävät vuoroviikkoina brittiläiset Alan Parry, Gary Law sekä Bryn Jones.

Iloisten brittiviikkojen aikana on Kylpylässä on lisäksi mahdollisuus seurata jalkapallon Valioliigan otteluita screeneiltä.

Trubaduurien esiintymisaikataulu:

20.-21.9 Gary Law
27.-28.9 Bryn Jones
4.-5.10 Alan Parry
11.-12.10 Gary Law
18.-19.10 Bryn Jones

Showtime klo 22 ja klo 23.30.

Satu Németh
Mainonta- ja viestintäpäällikkö / Pramedia Oy