Synttärit-pelistä 150 000 euroa Kauhajoelle

Kauhajoen K-citymarketissa pelattiin onnekas Synttärit-peli tiistaina 23. lokakuuta. Pelaaja sai koko rivin oikein ja voitti 150 000 euroa.

Voitto tuli rivillä 12. touko 41 M. Pelaaja oli valinnut rivipanokseksi euron, joten voittosumma oli 150 000 euroa.

Synttärit-pelissä yritetään arvata oikeaa päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvaa riviä. Pelin päävoitot vaihtelevat panoksesta riippuen 75 000 – 300 000 euron välillä. Pelirivin panokseksi voi valita 50 senttiä, euron tai kaksi euroa.

Synttärit-peli pähkinänkuoressa:

• Synttärit tuli pelattavaksi 19.10.2017
  • Peliin osallistuvat rivit ovat muotoa päivä, kuukausi, vuosi (kahdella numerolla) ja kirjain, eli pelaajan rivi voisi olla esimerkiksi 28. touko 64 T.
  • Peliriviin ei voi sisällyttää karkauspäivää 29.2.
  • Päävoitto on panoksesta riippuen 75 000 – 300 000 euroa.
  • Peliä voi pelata 50 sentin, euron tai kahden euron panoksilla.
  • Päävoiton todennäköisyys on 1 : 1 058 500.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3,0 milj. euroa.
  • Synttärit -pelin rivi arvotaan päivittäin klo 20

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote