Synttärit-pelistä 75 000 euroa torniolaiselle nettipelaajalle

Torniolaisella nettipelaajalla kävi tuuri tiistaina 12.6. Pelaajan rivissä oli oikea päivämäärä ja kirjain, joten hän voitti Synttärit-pelin päävoiton.

Pelaaja oli pelannut rivinsä 50 sentin panoksella, joten päävoiton suuruus oli 75 000 euroa. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Päävoitto suurimmillaan 300 000 euroa

Viime lokakuussa pelattavaksi tulleessa Synttärit-pelissä tavoitellaan 75 000 – 300 000 euron päävoittoja oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvalla rivillä.

Päävoiton suuruus riippuu rivipanoksesta, joka voi olla 50 senttiä, euro tai kaksi euroa. Pelissä on yhteensä kahdeksan voittoluokkaa ja siinä voittaa aina, kun rivissä on kuukausi oikein.

Synttärit arvotaan päivittäin klo 20.

Synttärit-peli

• Synttärit tuli pelattavaksi 19.10.2017
  • Peliin osallistuvat rivit ovat muotoa päivä, kuukausi, vuosi (kahdella numerolla) ja kirjain, eli pelaajan rivi voisi olla esimerkiksi 28. touko 64 T.
  • Peliriviin ei voi sisällyttää karkauspäivää 29.2.
  • Päävoitto on panoksesta riippuen 75 000 – 300 000 euroa.
  • Peliä voi pelata 50 sentin, euron tai kahden euron panoksilla.
  • Päävoiton todennäköisyys on 1 : 1 058 500.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3,0 milj. euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.