Synttärit-pelistä voitettiin ensimmäiset päävoitot: 150 000 euroa Pielavedelle ja Tampereelle

Synttärit-pelin ensimmäiset päävoitot voitettiin torstaina 2. marraskuuta. Voittoja tuli kerralla kaksi kappaletta, kun sekä pielaveteläisen että tamperelaisen nettipelaajan pelirivissä oli oikea päivämäärä ja kirjain.

Kumpikin pelaaja oli valinnut peliriviinsä euron panoksen ja voitti oikealla rivillä 150 000 euroa. Molemmat pelaajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voittonsa suoraan tileilleen.

"Voiko tämä olla totta?"

Pielaveteläinen nainen huomasi kohdalleen osuneen voiton aamulla, kun hän avasi tietokoneen.

– Tämä on aivan uskomatonta. En ole ikinä aiemmin voittanut mitään. Tämä tuli lisäksi vielä juuri sopivaan aikaan, sillä rahalle onkin ollut tarvetta, voittaja iloitsee.

Kun voitto ei meinannut ruudun tuijottamisesta huolimatta tuntua todelta, voittaja otti kuvan pelitilinsä voittotiedoista ja lähetti sen ystävälleen.

– Kysyin, että voiko tämä olla totta. Hän vastasi, että kyllä se taitaa olla, voittaja nauraa.

Naisen suunnitelmissa on ainakin auton vaihto. Lisäksi hän harkitsee uuden asunnon ostoa.

Myös tamperelainen voittaja oli iloinen voitostaan, joskin suhtautui asiaan yhden yön nukuttuaan jo hyvin rauhallisesti.

– Olihan tämä toki erittäin iloinen asia, vaikka ei tämä summa nyt vielä ihan elämää mullista. En aio mitään erityisiä hankintoja tehdä, mutta ainakin rahaa tarvitsee nyt miettiä vähemmän, jos haluan jotain ostaa, voittaja sanoo.

Päävoitto suurimmillaan 300 000 euroa

Lokakuussa pelattavaksi tulleessa Synttärit-pelissä tavoitellaan 75 000 – 300 000 euron päävoittoja oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvalla rivillä.

Päävoiton suuruus riippuu rivipanoksesta, joka voi olla 50 senttiä, euro tai kaksi euroa. Pelissä on yhteensä kahdeksan voittoluokkaa ja siinä voittaa aina, kun rivissä on kuukausi oikein.

Synttärit arvotaan päivittäin klo 20.

Perustietoja Synttärit-pelistä:

• Synttärit tuli pelattavaksi 19.10.2017
  • Peliin osallistuvat rivit ovat muotoa päivä, kuukausi, vuosi (kahdella numerolla) ja kirjain, eli pelaajan rivi voisi olla esimerkiksi 28. touko 64 T.
  • Peliriviin ei voi sisällyttää karkauspäivää 29.2.
  • Päävoitto on panoksesta riippuen 75 000 – 300 000 euroa.
  • Peliä voi pelata 50 sentin, euron tai kahden euron panoksilla.
  • Päävoiton todennäköisyys on  1 : 1 058 500.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Synttärit-peliä voi pelata sekä myyntipaikoissa että veikkaus.fi:ssä.
  • Synttärit arvotaan kerran päivässä. Peliaika päättyy klo 19.45. Arvontatulos julkaistaan veikkaus.fi:ssä ja teksti-TV:ssä klo 20.

Lisätietoja Synttärit-pelistä.