Sysmäläinen mies voitti Synttärit-pelistä 150 000 euron päävoiton – myös Seinäjoelle samanlainen potti

Synttärit-onni potkaisi sunnuntaina 12.11. sekä Sysmässä että Seinäjoella asuvia miehiä. Molemmat voittivat mukavat 150 000 euron päävoitot. Sysmän voittaja otti kohdalle osuneen tuurinpoikasen rauhallisesti.

Sysmässä asuva eläkkeellä oleva mies voitti Veikkauksen uudesta Synttärit-pelistä päävoiton. Hän oli pelannut voitokkaan pelinsä netissä, ja se oli miehen mukaan heräteostos.

– Pelasin nettiarpoja, ja samalla päätin ihan extempore kokeilla myös Synttärit-peliä. Pelasin yhden ainoan rivin, koska eihän se voitto tule kuin yhteen riviin, Veikkauksen tavoittama mies kertoo.

Voitto osui kohdalle sunnuntain 12.11. arvonnassa. Euron maksaneella rivillä Sysmään tulla tupsahti 150 000 euroa. Pelin voittorivi koostuu oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta.

Mies kävi tarkistamassa pelin tulokset samana iltana noin kymmenen aikaan. Voittoilmoitus hämmensi hänet, mutta pian mies tottui jo ajatukseen.

– Ihan kivaltahan se voitto tuntui, mutta kello oli siinä vaiheessa jo niin paljon, että kävin yöpuulle.

Vielä onnekas sysmäläismies ei ole ehtinyt keksiä voittorahoille kummoisempia käyttökohteita.

– Onhan tässä aikaa miettiä. Ehkä voisi harkita auton päivitystä, vaatimaton voittaja tuumii.

Voiton hän aikoo säilyttää vain omana ja vaimon välisenä salaisuutena.

Samassa arvonnassa onni suosi 150 000 päävoiton verran myös Seinäjoella asuvaa miestä. Hänkin oli pelannut voittopelinsä netissä. Molemmat voittajat saavat voittorahat suoraan tilille.

Päävoitto suurimmillaan 300 000 euroa

Lokakuussa pelattavaksi tulleessa Synttärit-pelissä tavoitellaan 75 000 – 300 000 euron päävoittoja oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvalla rivillä.

Päävoiton suuruus riippuu rivipanoksesta, joka voi olla 50 senttiä, euro tai kaksi euroa. Pelissä on yhteensä kahdeksan voittoluokkaa ja siinä voittaa aina, kun rivissä on kuukausi oikein.

Synttärit arvotaan päivittäin klo 20.