Syyskuusta asti kerätty potti purskahtaa Ruotsin Winter Burstissa – huipennuksena multijackpot Örebrossa uudenvuodenaattona

Suomalaiset totopelaajat pääsevät jahtaamaan todellisia jättipotteja Ruotsin Winter Burstissa, joka huipentuu uudenvuodenaattona laarin tyhjentävään Multijackpotiin Örebrossa. Winter Burst -sarjan avauksen kanssa samana päivänä 23.12. Suomessa ratkotaan vuoden suurin Toto76 -jackpot Kuopiossa.

Viime keväänä Ruotsin Solvallassakin voittanut Polara kilpailee Kuopion Toto76-kierroksen päätöskohteessa. Kuva: Ilkka Nisula

Kuopion Toto76-pelin jackpotissa on 181 064,22 euroa ja päävoitto on näin jopa 450 000 euroa. Peliaika päättyy klo 13.30. Ravijuhla jatkuu Winter Burst -avauksella klo 18.40 Ruotsin Axevallassa, missä Toto75-täysosumalla voi voittaa jopa 2,2 miljoonaa euroa.

Winter Burst eli ”Talvipurskaus” koostuu kahdeksasta Toto75-pelistä yhdeksän päivän sisällä’. Winter Burstin pottiin on kerrytetty rahaa jo syyskuusta lähtien. Viime vuonna hyvän vastaanoton saanutta konseptia muutettiin täksi vuodeksi niin, että Winter Burstia kerrytettiin 20 prosentilla pelivaihdosta viimevuotisen 10 prosentin sijasta.

- Vuosi päättyy komeasti sarjaan, jossa täysosumien voittosummat kohoavat miljoonaluokkaan, ja uudenvuodenaaton loppuhuipennuksessa useisiin miljooniin euroihin. Suomalaispelaajat ovat pärjänneet hyvin Ruotsin kisoissa, eikä menetyksen jatkumiselle ole esteitä, arvioi Toto-pelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna Veikkauksesta.

Uudenvuodenaaton finaalin Multijackpot kasvaa vielä 23.12.-30.12. ravattavien Winter Burst Toto75-ravienkin vaihdosta, joten vuosi päättyy todelliseen kruunujen ilotulitukseen. Viime vuonna seitsemän oikein -tuloksille jaettiin yli kahdeksan miljoonaa euroa.

Kaikkia totokohteita voi seurata maksutta suorana lähetyksenä Veikkauksen TotoTV:n kautta osoitteessa veikkaus.fi/toto

Päivä  rata voitto jopa
Lauantai 23.12. klo 13.30 Kuopio 450 000 euroa
Lauantai 23.12. klo 18:40 Axevalla 2,2 milj. euroa
Maanantai 25.12 klo 15:45 Umåker 1,3 milj. euroa
Tiistai 26.12. klo 15:45 Solvalla 1,6 milj. euroa
Keskiviikko 27.12. klo 19:38 Bjerke 700 000 euroa
Torstai 28.12. klo 19:30 Åby 800 000 euroa
Perjantai 29.12. klo 19:38 Momarken 700 000 euroa
Lauantai 30.12. klo 15:45 Halmstad 2,0 milj. euroa
Sunnuntai 31.12. klo 13:20 Örebro Multijackpot

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.