Restel OyRestel Oy

Taco Bell haastaa tacohalaamaan syrjinnän vastaisena päivänä

Jaa

Taco Bell on mukana syrjinnän vastaisessa päivässä, jota vietetään maailmanlaajuisesti 1.3.2018. Zero Discrimination Day -tempauksena Suomen Taco Bell kannustaa ihmisiä tacohalaamaan toisiaan ja näin osoittamaan tukensa syrjinnän vastaiselle aatteelle. Taco hug haastaa ottamaan syleilyyn kaikenlaiset ihmiset. Jakamalla kuvan tacohalauksesta Instagramissa tai Facebookissa tunnisteella #tacohug saa aterian oston yhteydessä ilmaisen tacon kaupan päälle 14.3.2018.

Anna #tacohug ja tue syrjimisen vastaista aatetta.
Anna #tacohug ja tue syrjimisen vastaista aatetta.

Syrjinnän vastainen päivä 1.3. on alun perin YK:n UNAIDS-järjestö aloittama kampanja. Zero Discrimination Day’n sanoma on vaalia ihmisten monimuotoisuutta välttää syrjimästä ketään ikään, sukupuoleen, rotuun, seksuaaliseen suuntautumiseen, etniseen taustaan, kieleen, terveydentilaan, varallisuusuuteen tai muuhunkaan ominaisuuteen katsomatta.

Taco hug -tempauksella halutaan välittää sanomaa siitä, että kaikki voivat osallistua syrjinnän vastaiseen aatteeseen pienellä eleellä. Kampanjan ajatuksena on, että kaikki voivat tehdä oman osansa suvaitsevaisuuden ja tietoisuuden lisäämisessä ja sen varmistamisessa, että syrjintä ei vie keneltäkään mahdollisuutta tavoitella unelmiaan olemalla oma itsensä. Taco hug on helppo tapa osoittaa tukensa teemalle.

Taco Bell -ketjun työkulttuuriin kuuluu suvaitsevaisuus ja muiden ominaisuuksien sijaan oikea asenne on avainasemassa jo rekrytoinnissa. Pikaruokaravintoloissa vaalitaan tasa-arvoa ja yksilöllisyyttä, ja kaikilla on oikeus olla sellaisia kuin ovat – tiskin molemmilla puolilla.  

–       Tacohalaus syntyi ajatuksesta, että taco syleilee kaikkia täytteitä syrjimättä yhtäkään. Tacokuorellakin on kuin ote valmiina, millä annetaan halaus sitä tarvitsevalle. Niin kuin tacoon menee syrjimättä kaikki täytteet, on tacohalaus tehty ihan kaikkia varten, Suomen Taco Bell -ketjun Brand Manager Alina Niemi taustoittaa.

Syrjinnän vastaisen päivän tiimoilta suunniteltiin #tacohug-kampanja, joka näkyy Taco Bell Suomen sosiaalisen median kanavissa. Kampanjan slogan on true thugs do taco hugs, jonka syvin viesti on, että halaaminen on aivan katu-uskottava ele. Tacofanit osallistetaan jakamaan tacohalejaan sosiaalisessa mediassa  tunnisteella #tacohug ja omaa julkaistua kuva näyttämällä saa ilmaisen tacon aterian oston yhteydessä Suomen Taco Bell –ravintoloissa 14.3.2018.

Taco Bell hastaa halimaan syrjinnän vastaisena päivänä 1.3.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Alina Niemi
Brand Manager, Taco Bell, Restel Oy
+358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi

Kuvat

Anna #tacohug ja tue syrjimisen vastaista aatetta.
Anna #tacohug ja tue syrjimisen vastaista aatetta.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Restel Oy
Restel Oy
Hämeentie 19
00500 HELSINKI

http://www.restel.fi

RESTEL OY

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 4000 alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Grillsson-, Martina-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Restel Oy

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme