Restel OyRestel OyRestel Oy

Taco Bell ja Burger King® Suomen innostavimmat työpaikat -listalla

Jaa
Restelin operoimille Taco Bell- ja Burger King® -pikaruokaravintolaketjuille on myönnetty Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus. Tunnustuksen saavuttaa vain Corporate Spirit Oy:n henkilöstötutkimuksessa parhaisiin tuloksiin päässeet. Tutkimukseen osallistuu vuosittain satoja suomalaisia organisaatioita.

Taco Bell saavutti Corporate Spirit Oy:n henkilöstötutkimuksessa sijan 4 pienten organisaatioiden sarjassa ja Burger King® sijan 25 keskisuurten organisaatioiden sarjassa.

”Olemme erittäin mielissämme tästä tunnustuksesta. Taco Bellin tarina Suomessa on vasta aluillaan, ja jo nyt panostuksemme upeaan henkilökuntaamme näkyy tällä tavoin. Eihän tässä voi kuin nostaa hattua koko meidän tiimille”, iloitsee Taco Bell Suomen ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Burger Kingin Suomen ketjujohtaja Tomi Söderström on myös innoissaan tunnustuksesta: ”Kingijengi eli koko tiimi on ansainnut tämän tunnustuksen. Burger King -ravintoloiden työntekijät ovat kaikki erilaisia: osa suoraan koulunpenkiltä poimittuja tuoreita talentteja, osa taas monessa tulessa karaistuneita konkareita. Taustasta riippumatta kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Ei ole sattumaa, että meillä duunissakin viihdytään. Tiivis oma jengi, hyvä fiilis ja rento ilmapiiri synnyttävät työn intoa, joka näkyy myös asiakkaille. Me teemme töitä tosissaan, mutta emme vakavalla naamalla.”

Live más myös töissä

Tunnustuksesta ollaan koko Taco Bell -ketjussa hyvillään, sillä ihmiset ja yhteisöllisyys ovat Taco Bellissä keskiössä. Ketjun työkulttuuriin kuuluu suvaitsevaisuus ja aikaisemman koulutuksen sijaan oikea asenne on avainasemassa jo rekrytoinnissa. Oikean asenteen omaava työntekijä hehkuu motivaatiota, halua oppia ja uskallusta ajatella uusin tavoin.

”Kunhan asenne on oikea, voi taidot aina oppia”, sanoo ketjun koulutuspäällikkö Nina Määttä ja jatkaa: ”Taco Bell panostaa vahvasti henkilökunnan koulutukseen, urakehityksen tukemiseen ja positiivisten asioiden esiintuomiseen. Aidolla kohtaamisella ja välittömällä vuorovaikutuksella luodaan kulttuuria, jossa jokaisen on helppo olla oma itsensä. Tiskin molemmin puolin”.

Burger Kingin Head of Operations Olli Mäkäräinen puoltaa samoja ominaisuuksia: ”Kingijengi eli työntekijät ovat salaisuus menestykseen. Burger King ei ole mikä tahansa hampurilaisravintola. Burger King on työpaikka, jossa jokainen saa olla oma itsensä, kunhan asenne ja motivaatio ovat kohdillaan. Erilaisista työtehtävistä löytyy jokaiselle jotain ja mikä parasta, Burger Kingillä duunissa pääsee myös etenemään.”

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus viestii, että Taco Bell- ja Burger King -ketjuissa on panostettu toiminnan kehittämiseen kuuntelemalla henkilöstön näkemyksiä yritykselle tärkeistä asioista. Organisaation henkilöstö on innostunut, motivoitunut ja omistautunut työskentelemään yrityksen päämäärien ja liiketoiminnan kasvattamisen puolesta. Corporate Spiritin henkilöstötutkimukseen osallistuu vuosittain satoja suomalaisia organisaatioita. Tunnustuksen saavuttaa vain parhaisiin tuloksiin päässeet.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tomi Söderström, ketjujohtaja BURGER KING®, +358 50 355 0242, tomi.soderstrom@restel.fi
Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Restel Oy
Restel Oy
Hämeentie 19
00500 HELSINKI

http://www.restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2900 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Martina-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.

BURGER KING® on vuonna 1954 perustettu, maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju, jonka ravintoloissa syö maailmanlaajuisesti noin 11 miljoonaa herkuttelijaa päivittäin. Hampurilaisravintolat tunnetaan liekillä grillatuista hampurilaispihveistä ja herkuista, jotka valmistetaan aina tilauksesta. Klassikkotuote, WHOPPER®-hampurilainen, on valmistettu muuttumattomalla reseptillä jo vuodesta 1957. www.burgerking.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Restel Oy

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye