Taco Bell® juhlistaa tacoja kuun avustuksella 4.5.

Taco Bell -pikaruokaravintolabrändi käynnistää ensimmäisen globaalin kampanjansa palkitsemalla tacokuun bonganneita asiakkaita ilmaisilla tacoilla.

Taco Bell palkitsee tacokuun bonganneita asiakkaita ilmaisilla tacoilla 4.5.

Kuu tunnetaan vaikutusvaltaisena taivaankappaleena ympäri maailmaa – vuorovesien ja unen lisäksi sen kosmisia vaikutteita ja johdatusta on yhdistetty niin astrologiaan, magiaan kuin ihmissusiinkin. Nyt Taco Bell kanavoi kuun voimia juhlistaakseen tacoja maailmanlaajuisesti. Kahdesti kuukaudessa kuu näyttäytyy puoliympyränä muistuttaen tacoa – siksi kaikille tacokuun loisteen bonganneille on luvassa palkinto.

Jos siis olet odottanut maailmankaikkeudelta merkkiä kokeilla Taco Bellin kuuluisia tacoja - se on tässä. Taco Bell kannustaa kiinnittämään huomiota kuun muotoon 3. toukokuuta, sillä taconnälkäiset ympäri maailmaa saattavat huomata sen jäljittelevän ikonisen tuotteen muotoa. Sen kunniaksi kuluttajat voivat lunastaa ilmaisen tacon 4. toukokuuta kaikista Suomen Taco Bell -ravintoloista joko paikan päältä tai kotiinkuljetuspalveluista koodisanalla “tacokuu”.

“Mahtavaa, että pääsemme polkaisemaan Taco Bellin kaikkien aikojen ensimmäisen globaalin kampanjan käyntiin valjastamalla siihen maailman suurimman ja tavoittavimman mainostaulun, kuun”, kertoo Alina Niemi, Taco Bell Suomen markkinointipäällikkö. "Toivomme, että tacokuu syventää entisestään asiakkaidemme rakkautta tacoon, joka on maailmanlaajuinen suosikkituotteemme. Kun tacokuun on kerran nähnyt, sitä on vaikea olla enää huomaamatta. Tacokuu onkin kattavan “I See A Taco”-kampanjan ensimmäinen osa, jonka tarkoituksena on herätellä kuluttajia bongaamaan kuuluisaa taco-muotoa kaikkialta.“

Tacokuun aikana himoittuja tacoja on saatavilla ilmaiseksi vain 4. toukokuuta 2021. Tuotteen voi lunastaa joko paikan päällä Suomen Taco Bell -ravintoloissa tai Restis, Wolt ja Foodora -tilausten yhteydessä koodisanalla “tacokuu”. Ilmaisia tacoja jaetaan tacokuun kunniaksi lähes 30 Taco Bell -maassa.

Lue lisää: tacobell.fi/tacokuu

Alina Niemi, markkinointipäällikkö Taco Bell Suomi, +358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Taco Bell palkitsee tacokuun bonganneita asiakkaita ilmaisilla tacoilla 4.5.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun asiakkaille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on jo lähes 500 ravintolaa miltei 30 maassa.

Restel on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Restel valmentaa nuoria myös tulevaan työelämään22.6.2021 12:00:00 EEST | Uutinen

Vuonna 2020 alkaneessa Burger Kingin ja Diakonissalaitoksen yhteisessä Yhdessä työhön -hankkeessa on ollut tavoitteena helpottaa nuorten työhön pääsemistä ja samalla parantaa heidän työelämätaitojansa. Kohderyhmänä ovat olleet erityisesti heikossa asemassa olevat nuoret. ”Haluamme oikeasti kuunnella nuoria ja ymmärtää heidän erityistarpeitaan työpaikoilla, siksi lähdimme mukaan hankkeeseen”, kertoo Restelin ketjujohtaja Siru Kalpio. Ravintolatoimija Restelin Burger King -ketjussa työskentelee paljon työelämän ensikertalaisia. Tämä on tiedostettu yhtiössä jo pitkään ja sen takia nuoria on valmennettu myös pikaruokaravintolauran jälkeiseen työelämään. Restelissä on tahtoa luoda jokaiselle yhtiön ravintoloista eteenpäin työelämään lähtevälle nuorelle hyvät edellytykset menestyä kaikenlaisissa töissä ja työyhteisöissä. Ravintolaympäristö on oivallinen paikka harjoitella taitoja, joita tarvitaan myös muualla; asiakaspalvelun, myynnin, tiimityöskentelyn ja johtamisen osaamisesta on hyötyä al