Taco Bell palvelee noutotilauksia ja kotiinkuljetusta tarjoten

Vaikka ravintolasalit ovat sulkeutuneet, palvelee Taco Bell yhä seitsemän ravintolan voimin tarjoten noutotilausmahdollisuutta ja kotiinkuljetusta lähettikumppanien kautta. Noutotilausten ihmiskontaktia voi minimoida entisestään tekemällä tilauksen etukäteen Restis-sovelluksen kautta tai käyttämällä itsepalvelukassoja.

Poikkeustilanteen vuoksi ruokailu ravintolasaleissa ei ole mahdollista, mutta asiakkaat ovat yhä tervetulleita noutamaan tilausannoksia mukaansa. Kassa-asioinnin voi halutessaan välttää käyttämällä ravintoloissa tiuhaan tahtiin desinfioitavia itsepalvelukassoja, joiden kautta tilauksen voi helposti tehdä ja maksaa. Erityisen sujuvaksi noudon saa käyttämällä Restis-mobiilisovellusta, jonka kautta voi tilata ja maksaa etukäteen turvallisesti ja näppärästi. Tällöin ravintolassa tulee piipahtaa vain take away -kassin noudon ajan. Restiksellä tilaaminen onnistuu myös tacobell.fi -verkkosivujen kautta selainversiota käyttämällä, jolloin mobiilisovellusta ei tarvitse ladata erikseen.

”Asiakkaiden ja henkilökuntamme terveys on meille ensisijaisen tärkeää. Noudatamme hygieniaohjeistuksia erityisen tarkasti ja onneksi monet käytössämme olevat ratkaisut, kuten itsepalvelukassat ja mobiilitilaukset mahdollistavat sujuvan ja turvallisen palvelun myös näin poikkeuksellisina aikoina”, kertoo ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Ravintolakäynnin sijaan ruokaa voi tilata myös kotiovelle saakka kuljetuspalveluita tarjoavan Woltin tai Foodoran kautta. Lisäksi Espoon Nihtisillassa sijaitsevassa Taco Bellissä voi tilauksensa tehdä myös autokaistan luukulta. Heinäkuussa 2019 avattu ravintola on Suomen ensimmäinen Drive Thru -autokaistalla palveleva Taco Bell, ja vastaanotto sille onkin ollut lupaava.

”Erilaisten tilauskanavien ja -muotojen ansiosta olemme säilyttäneet pääkaupunkiseudulla ja Turussa palvelumahdollisuutemme hyvällä tasolla. Asiakkaamme voivat edelleen nautiskella vaikkapa tacotiistaista, kun kotona pysyttelemisen jatkuvaan ruoanlaittoon tarvitaan hieman helpotusta ja päivään piristystä”, Lehtinen vinkkaa.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Restel jakaa puolet saamastaan koronakorvauksesta henkilöstölleen29.5.2020 13:00:00 EESTTiedote

Ravintolatoimija Restel jakaa puolet saamastaan koronakorvauksesta koko- ja osa-aikaisesti lomautetulle henkilöstölleen. “Saatu korvaus käytetään Restelin ravintolatoiminnan jatkuvuuden takaamiseen. Jaamme korvaussumman puoliksi. Eli puolet rahoista yritykselle ja puolet lomautetulle henkilöstöllemme”, kertoo Restelin toimitusjohtaja Mikael Backman. Korvausrahaa saa yli 1 300 Restelin lomautettua työntekijää. Työntekijää kohden summa on lomautuksen asteesta riippuen noin 100–430 euroa. Eduskunta hyväksyi tällä viikolla tukipaketin koronaviruksen aiheuttamista rajoitustoimista kärsineille ravintola-alan yrityksille. Ravintoloille annettava tuki jakaantuu rajoitustoimia hyvittävään vahingonkorvaukseen sekä työllistämistukeen. Restel saa vahingonkorvausta noin 1,5 miljoonaa euroa, josta puolet jaetaan koko- ja osa-aikaisesti lomautetuille työntekijöille lomautuksen päättymistä seuraavan palkanmaksun yhteydessä. ”Toimimme alalla, jossa tärkein voimavaramme ovat työntekijämme ja sen vuoksi

Restel avaa kesäkuun alussa yli 50 ravintolaa eri puolilla Suomea29.5.2020 12:35:20 EESTTiedote

Ravintolatoimija Restel avaa 1.6. yhteensä 54 ravintolaa ympäri Suomen. Avautuvien ravintoloiden joukossa on yhtiön kaikkien ketjujen ravintoloita. Kaikki Taco Bell- ja suurin osa Burger King -ravintoloista on auki heti kesäkuun alussa. Lisäksi avataan Food&Events Tapahtumaravintola -ketjun rakastettuja ruokaravintoloita Helsingissä ja Lahdessa sekä Hemingway’s ja Wanha Mestari -ketjujen juomaravintoloita. Espoon Ainoa-kauppakeskuksen rahkabaari, Suomen ensimmäinen Ísey Skyr Bar avaa myös ovensa 1.6. Tämän lisäksi buffet-ravintoloina tunnettuja Rax Pizzabuffeteja avataan kesäkuun alussa kymmenellä eri paikkakunnalla. ”Kaikki Rax-ravintolamme ovat olleet suljettuina, nyt ensimmäisessä aallossa avaamme peräti 17 ravintolaa. Muutamme konseptiamme niin, että henkilökuntamme ojentaa asiakkaille heidän valitsemansa ruuat. Näin Raxin monipuolisesta valikoimasta päästään nauttimaan turvallisesti”, sanoo Restelin toimitusjohtaja Mikael Backman. Asiakkaiden ja työntekijöiden turvallisuudesta huo