Taco Bell valtaa alaa pääkaupunkiseudulla - Uusi ravintola avataan Helsingin Itäkeskukseen elokuussa

Taco Bell -ravintolaketju avaa neljännen ravintolansa kauppakeskus Itikseen 2.8.2018 klo 10. Pääkaupunkiseudulla on entuudestaan kolme ravintolaa, joista yksi sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa ja kaksi Espoossa - kauppakeskus Isossa Omenassa sekä Sellossa.

Modernia ja urbaania elämäntapaa pursuavassa ja kalifornialaisista juuristaan ammentavassa Taco Bell -ravintolassa on avoin keittiö, joka toimii näyttämönä tilauksesta valmistettaville herkuille. Tilat on suunniteltu herkuttelun ja oleskelun yhdistämiseen, mistä kertovat oleskeluryhmät ja elektronisten laitteiden lataamiseen tarkoitetut pistokkeet sekä ilmainen Wi-Fi.

Taco Bellin ruokalista pitää sisällään laajan valikoiman brändin klassikkoannoksia, kuten Crunchy Tacon, Quesadillan ja Nachos Supremen. Annokset valmistetaan aina tilauksesta ja ovat näin ollen räätälöitävissä täysin oman maun ja ruokavalion mukaisesti. Räätälöinnin lisäksi Taco Bell on tunnettu myös sen fanien rakastamista innovaatiotuotteistaan, kuten maailmankuulusta Crunchwrap Supremesta ja Chicken Nachoista.

Ihmiset ja yhteisöllisyys ovat Taco Bellissä keskiössä. Ketjun työkulttuuriin kuuluu suvaitsevaisuus ja koulutuksen sijaan oikea asenne on avainasemassa jo rekrytoinnissa. Oikean asenteen omaava työntekijä hehkuu motivaatiota, halua oppia ja uskallusta ajatella uusin tavoin.

”Kunhan asenne on oikea, voi taidot aina oppia” sanoo ketjun koulutuspäällikkö Nina Määttä. Taco Bell panostaa vahvasti henkilökunnan koulutukseen, urakehityksen tukemiseen ja positiivisten asioiden esiintuomiseen. Aidolla kohtaamisella ja välittömällä vuorovaikutuksella luodaan kulttuuria, jossa jokaisen on helppo olla oma itsensä. Tiskin molemmin puolin, Nina jatkaa.

Taco Bellin tarina Suomessa on vasta aluillaan ja ketjun tavoitteena on jatkaa ravintolaverkoston laajentamista, mikä tarkoittaa myös satoja uusia rekrytointeja. Taco Bell etsiikin aktiivisesti uusia hyviä liikepaikkoja ravintoloilleen ja tavoittelee myös avauksia pääkaupunkiseudun ulkopuolelle mahdollisimman nopeasti.  Itiksen lisäksi tänä vuonna tullaan avaamaan ainakin yksi uusi ravintola.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell, Restel Oy
+358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2900 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Martina-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.