Tact Finance Oyj

Tact Finance sopimus 5 milj. euron velkakirjalainasta ja muutos julkiseksi osakeyhtiöksi

Tact Finance (Tact Finance OYJ), on allekirjoittanut 3.11.2015 sopimuksen Suomalaisten pääomasijoittajien kanssa 5 miljoonan euron velkakirjalainasta ja nostanut ensimmäisen erän 2,5 miljoonaa euroa. Samalla Tact Finance on laskenut liikkeelle uuden 10 miljoonan euron velkakirjalainaohjelman. Tact Finance on muuttunut myös 6.11.2015 alkaen julkiseksi osakeyhtiöksi mikä lisää yhtiön raportointivelvollisuutta Suomessa mutta myös toiminnan läpinäkyvyyttä niin asiakkaille kuin sijoittajille.

Turku, Finland, 2015-11-18 - "Yhtiön kasvusuunnitelmien mukaisesti olemme allekirjoittaneet sopimuksen 5 miljoonan euron velkakirjalainasta ja julkaisseet välittömästi uuden yhteensä 10 miljoonan euron velkakirjalainaohjelman. Lisärahoituksen avulla haemme lisää kasvua Suomessa jossa olemme tällä hetkellä niin liikevaihdossa kuin kannattavuudessa mitattuna menestynein vakuudetonta luottoa myöntävä lainayhtiö. Uskomme että Suomessa on edelleen kasvupotentiaalia niin kuluttaja kuin yritysluototuksen puolella ja olemme rahoituksen varmistumisen jälkeen avanneet Suomessa uuden kuluttajille suunnatun Saldo.com lainapalvelun. Saldo.com palvelun kautta tarjoamme jatkuvaa luottoa edullisella (2,42 %) kuukausikorolla. Uuden palvelun kautta asiakkaamme voivat käyttää useita luotonhallintaa helpottavia lisäpalveluja. Lisäksi asiakkailla on käytössä Joustolasku ominaisuus ja mahdollisuus maksaa palvelun kautta laskuja luotolla ilman tarvetta siirtää rahaa omalle pankkitilille." sanoo Jammu Mattila – Toimitusjohtaja – Tact Finance OYJ

Tact Finance muuttui 6.11.2015 julkiseksi yhtiöksi (Oyj) mikä lisää yhtiön raportointivelvollisuutta ja viranomaisten valvontaa mutta lisää myös asiakkaiden turvallisuutta sekä yhtiön toiminnan läpinäkyvyyttä niin asiakkaille kuin sijoittajille.

Tact Group - Next Generation Financial Solutions

Tact Group on perustettu 2006 Suomessa ja on myöntänyt lainaa yli 400 miljoonaa euroa yli 400 000 asiakkaalle. Tact Group on yksi nopeimmin kasvavista ja kannattavimmista FinTech yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Yhtiö tarjoaa kuluttajille jatkuvaa kulutusluottoa sekä pieniä vakuudettomia yritysluottoja. Yhtiö käyttää luotonannossa itse kehittämäänsä täysin automaattista ja kaikissa päätelaitteissa toimivaa it-järjestelmää sisältäen täysin automaattisen luottopäätöksen, automatisoidun ja reaaliaikaisen luoton siirron 24/7/365 asiakkaiden pankkitilille sekä laskutuksen.

Lisätieto antavat:

Tact Finance OYJ

CEO, Jammu Mattila, Tel. +358 50 462 5515, jammu.mattila@tact.fi

Tact Group S.à.r.l.

Board of Directors

Tom Lindblom, Tel. +352 661 467400, tom.lindblom@tactgroup.lu
                             Ari Valavaara, Tel. +352 661 756375, ari.valavaara@tactgroup.lu

Tact Finance OYJ
CEO, Jammu Mattila, Tel. +358 50 462 5515, jammu.mattila@tact.fi

Tact Group S.à.r.l.
Board of Directors

Tom Lindblom, Tel. +352 661 467400, tom.lindblom@tactgroup.lu
Ari Valavaara, Tel. +352 661 756375, ari.valavaara@tactgroup.lu

Tact Finance Oyj
Lemminkäisenkatu 46
20520 Turku

Tact Group - Next Generation Financial Solutions Tact Group on perustettu 2006 Suomessa ja on myöntänyt lainaa yli 400 miljoonaa euroa yli 400 000 asiakkaalle. Tact Group on yksi nopeimmin kasvavista ja kannattavimmista FinTech yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Yhtiö tarjoaa kuluttajille jatkuvaa kulutusluottoa sekä pieniä vakuudettomia yritysluottoja. Yhtiö käyttää luotonannossa itse kehittämäänsä täysin automaattista ja kaikissa päätelaitteissa toimivaa it-järjestelmää sisältäen täysin automaattisen luottopäätöksen, automatisoidun ja reaaliaikaisen luoton siirron 24/7/365 asiakkaiden pankkitilille sekä laskutuksen. Yhtiön operatiivinen pääpaikka on Turussa, Suomessa ja yhtiöllä on toimistot myös Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa, Varsovassa ja Luxemburgissa. Yhtiö työllistää yli 30 rahoitusalan ammattilaista yhteensä 5 maassa. Tact Group tarjoaa jatkuvaa luottoa Saldo, Limiitti ja Kreditlinan tuotemerkeillä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi