Readme.fi Oy

Tähtipelaaja Teemu Pukista elämäkerta

Tänään julkaistava Juha Kanervan elämäkertateos Teemu Pukki - Koko tarina käy läpi pelaajan elämän ja uran Kymenlaakson pikkukentiltä Englannin jättistadioneille.

Juha Kanerva: Teemu Pukki - Koko tarina -kirjan kansikuva

Jalkapalloilija Teemu Pukki on yksi suomalaisen urheilutaivaan kirkkaimpia tähtiä. Kotkassa kasvanut Pukki loistaa niin seurajoukkueessaan Norwichissa kuin Suomi-paidassa Huuhkajissa.

Pukin 2018–2019 kausi oli häkellyttävä, sillä hyökkääjä voitti Englannin Championshipin maalikuninkuuden 29 osumallaan ja tuli valituksi sarjan parhaaksi pelaajaksi. Kaiken kruunasi Norwichin nousu Valioliigaan, jossa Pukki on noussut lyhyessä ajassa jalkapallon supertähtien joukkoon.

Teemu Pukki – Koko tarina on elämäkertateos, jossa käydään läpi pelaajan elämä ja ura Kymenlaakson pikkukentiltä Englannin jättistadioneille. Mukana ovat kulttihyökkääjän muistorikkaimmat esitykset Suomen A-maajoukkueessa: unohtumaton maali Gijónissa 2013 ja Huuhkajien riemukulku Kansojen liigassa syksyllä 2018. Kyse on sankaritarinasta, mutta myös kasvu- ja selviytymistarinasta, sillä Pukin uralle mahtuu myös vastoinkäymisiä.

Teoksen kirjoittaja Juha Kanerva on kokenut urheilutoimittaja, joka on seurannut Pukin
uraa yli kymmenen vuoden ajan. Kanerva on ollut mukana kirjoittamassa Jalkapallon pikkujättiläistä (2003), Vuoden urheilukirjana palkittua Rakas jalkapallo -teosta (2007). Kanervan ja Vesa Tikanderin laatima Urheilulajien synty valittiin Vuoden urheilukirjaksi 2012.

Kirjan on kustantanut Readme.fi Oy.

Lisätiedot:

Kustantaja: Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Arvostelukappalepyynnöt: palvelu@readme.fi

Kirjan esittely kustantajan verkkosivuilla: https://www.readme.fi/kirja/teemu-pukki-koko-tarina/

Juha Kanerva: Teemu Pukki - Koko tarina -kirjan kansikuva

Readme.fi Oy

Lue lisää julkaisijalta Readme.fi Oy

Kutsu: Tervetuloa Äitikirja – voimakirja ruuhkavuosiin julkaisutilaisuuteen Pe 20.3.2020 klo 15.006.3.2020 00:00:00 EETKutsu

Äitikirja – Voimakirja ruuhkavuosiin on Hanna Härmän esikoisteos ja henkilökohtainen löytöretki tyytyväisempään ja onnellisempaan arkeen ruuhkavuosien keskellä, jolloin oma hyvinvointi ja toiveet usein jäävät kiireiden ja yhteiskunnan välillä mahdottomiltakin tuntuvien vanhemmuusvaatimusten jalkoihin. Ulkopuoliset ja äidin itseensä kohdistamat odotukset tekevät naisesta monesti multitaskaajan ja suorittajan, jolloin tulee helposti unohtaneeksi oman naiseutensa ja yksilöllisyytensä. Äitiys ei kuitenkaan poista tarvetta tuntea ainutlaatuisuutta naisena, kehittää itseään ja seurata unelmiaan.

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA21.1.2020 10:02:36 EETTiedote

Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin, muun muassa liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.

Tervetuloa Kaurakirjan julkistustilaisuuteen!13.1.2020 10:19:26 EETKutsu

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.