Taiga Concept Oy

Taiga Concept -yhtiölle uusi toimitusjohtaja

Kuopiolaisen Taiga Concept Oy:n toimitusjohtajaksi on 1.4.2020 alkaen nimitetty insinööri Tommi Lindbom. Lindbomilla on laaja ja monipuolinen osaaminen ja kokemus konepaja- ja puunjalostusteollisuudesta. Hän on työskennellyt mm. Ponsse Oyj:n, Karelia-Upofloor Oy:n ja Junttan Oy:n johtotehtävissä.
Tommi Lindbom, Taiga Concept Oy

Tommi Lindbomin mukaan Taiga Concept Oy:n toimitusjohtajan tehtävä on mitä mielenkiintoisin mahdollisuus päästä mukaan kehittämään nuoren ja voimakkaasti kasvavan yrityksen tulevaisuutta. ”Uskon, että monipuolinen taustani ja osaamiseni yhdessä ammattitaitoisen henkilöstömme kanssa tuovat lisäarvoa Taiga Conceptin liiketoiminnan kehittämiseen ja myyntikanavien avaamiseen globaaleilla toimisto-, koulutus- ja toimitilamarkkinoilla.”

”Yhtiömme kehityksessä alkaa uusi kasvun vaihe kun saamme Tommin mukaan tiimiimme. Hänen laaja kansainvälinen kokemuksensa ja hyvät tulokset liiketoiminnan kehittämisessä tulevat varmistamaan Taigan menestyksen myös tulevina vuosina”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Timo Tiihonen.

Taiga Concept valmistaa ja markkinoi moduuleista koottavia äänieristettyjä tilaratkaisuja. Niitä käytetään mm. neuvottelutiloina ja puhelinkoppeina. Keskeinen kilpailutekijä tuotteissa on design. Brändi henkii pohjoismaisuutta ja suomalaisuutta sekä luontoa ja metsää. Merkittäviä referenssiasiakkaita ovat mm. Volvo ja Zalando.

Taiga Concept Oy:n liikevaihto ja liiketulos kehittyivät vahvasti vuonna 2019. Tilinpäätös vahvistetaan huhtikuussa.

Taiga Concept Oy:n hallituksen pj.
Timo Tiihonen
puh. +358 40 7027213

Tommi Lindbom
puh. +358 40 9754609

Taiga Concept Oy
Kellonkärki 12
70460 Kuopio

Taiga Concept is a family company established in 2015. Our main objective is to increase wellbeing at the workplace. This is why we have created space solutions that provide the opportunity to relieve stress and increase work satisfaction. We are inspired by the Nordic forests and the fresh air found there.