Takaisinveto - Findus Persilja 30g

TAKAISINVETO

Findus Finland Oy tekee takaisinvedon varotoimenpiteenä koskien erää Findus Persilja 30g-tuotetta. Tehtaan omavalvonnassa osassa tuotenäytteistä on löytynyt VTEC bakteeria. Havaittu poikkeama koskee pientä osaa persiljaerää. Takaisinveto ei koske muita Findus pakasteyrttejä tai muita Findus tuotteita.

Takaisinveto koskee seuraavia valmistuseriä:

Tuotenimi                                                                       Valmistuserä

Findus Persilja 30g                                                        L 7333 CV005

L 8029 AV005

Jälleenmyyjiä on ohjeistettu poistamaan tuotteet välittömästi myynnistä. Kuluttajia pyydetään palauttamaan tuote ostopaikkaan. Ostos hyvitetään.

Findus Kuluttajapalvelu vastaa mahdollisiin kysymyksiin arkisin klo 12-14 (0800-0-4020) tai voit lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@fi.findus.com.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Findus Finland Oy
Taivaltie 5

Findus Finland Oy on osa Euroopan johtavaa pakastetuotteiden valmistajaa Nomad Foods Europea. Nomad Foods Europe toimii yli 4300 työntekijän voimin, 15 eri Euroopan maassa ja liikevaihto on noin 2 mrd €. Findus Finland Oy toimii sekä vähittäiskauppa- että suurkeittiösektorilla. Vuonna 2017 Suomen liikevaihto oli noin 37 milj. €. Henkilöstön lukumäärä Suomessa on 29 ja konttorimme sijaitsee Vantaan Kaivokselassa. Katso lisätietoja www.findus.fi ja www.findusfoodservices.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi