Fine Foods Oy

TAKAISINVETO: Laatuvirhe Spice Up!

Tulinen chilikastikkeen tuotantoprosessissa, pastörointi puutteellinen erässä parasta ennen päiväyksellä 30.7.2014.
Spice Up!

Valmistuttaja:              Fine Foods Oy

Parasta ennen:             30.7.2014

Pakkauskoko:               200 ml

Spice Up! Tulinen chilikastikkeen tuotantoprosessissa on tapahtunut virhe ja tuotteen pastörointi on jäänyt puutteelliseksi. Tuotteeseen on syntynyt painetta ja mikrobikontaminaatio on mahdollinen. Tuotteen avaaminen ei ole suositeltua tuotteen sisältämän paineen vuoksi.

Jälleenmyyjiä on ohjeistettu poistamaan tuotteet välittömästi myynnistä.

Tuotteen ostanutta kuluttajaa pyydetään palauttamaan yllä mainitulla päiväyksellä oleva tuote tai ostokuitti ostopaikkaan, jossa ostos hyvitetään.

Lisätietoja antaa: Elintarvikeasiantuntija Essi Mustonen p. 0400 210 704, essi.mustonen(at)finefoods.fi

Spice Up!

Fine Foods Oy
Juhanilantie 4