Fine Foods Oy

Takaisinveto: Spice Up! Valkosipuli- ja Korianteritahnassa todettu enimmäismäärän ylittävä määrä ftalaattia

Tuotteet:                       Spice Up! Valkosipulitahna ja Spice Up! Korianteritahna

Valmistuttaja:              Fine Foods Oy

Eränumerot:                Kaikki erät

Pakkauskoko:              110 g

Spice Up! Valkosipulitahnan ja Korianteritahnan kannen tiivisteessä on todettu tullin tutkimuksissa pehmitinaineena käytettyä bis(2-etyyliheksyyli)-tereftalaattia, jonka määrä tahnassa ylittää kyseisen aineen siirtymälle sallitun enimmäismäärän.

Jälleenmyyjiä on ohjeistettu poistamaan tuotteet myynnistä.

Lisätietoja antaa: Ostopäällikkö Pia Rintanen pia.rintanen(at)finefoods.fi

Fine Foods Oy
Juhanilantie 4
01740 VANTAA