Mobimus Oy

Taloyhtio.Info uudisti palvelunsa sekä brändinsä

7.6.2017 09:11 | Mobimus Oy

Taloyhtiöiden sähköisen asiointikanavan tarjoaja Taloyhtio.Info muuttui aidosti mobiiliksi sekä teki kokonaisvaltaisen brändi uudistuksen.

Nykyään ihmisille on päivänselvää, että asumiseen liittyvät asiat voidaan hoitaa verkossa. Päätelaitteista riippumaton sähköinen asiointikanava lisää entisestään asumisviihtyvyyttä ja mahdollistaa joustavan, asumiseen liittyvien asioiden hoitamisen vaikkapa mökiltä.

”Mobiilipalveluiden saatavuus isännöitsijätoimiston tarjoamien palveluiden käytölle on selkeästi kasvanut ja katsotaan olevan ehdottomasti nykypäivää. Uusittu sähköinen asiointikanavamme tuo aivan uuden ulottuvuuden asumiseen liittyvien asioiden hoitamiseen ja luonnollisesti parantaa asumisviihtyvyyttä”, sanoo Taloyhtio.Infon toimitusjohtaja Tuomas Saarelainen.

Tuomas Saarelainen
TALOYHTIO.INFO
sähköposti: tuomas.saarelainen@taloyhtio.info

Tietoja julkaisijasta

Taloyhtio.Info on keskitetty ja tehokas, päätelaitteista riippumaton, sähköisen asioinnin kanava, joka parantaa asumisviihtyvyyttä ja keskittää informaation sekä yhteistyökumppanit yhteen kanavaan.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi