Tämän naisen elämä

Helmi Kekkosen Tämän naisen elämä -romaani seuraa tarkalla, oivaltavalla ja lempeällä katseella erään naisen matkaa teini-ikäisestä aikuiseksi.

Graafinen suunnittelu Elina Warsta

Miten äidin mielenterveysongelmien varjostama lapsuus vaikuttaa Helenan naiseksi kasvamiseen, opintoihin, työelämässä selviämiseen ja ihmissuhteisiin? Onko mahdollista vain unohtaa, elää syvälle haudatun syyllisyyden kanssa ja toivoa, etteivät lapsuuden muistot koskaan saavuta nykypäivää.

Helmi Kekkonen on helsinkiläinen vuonna 1982 syntynyt kirjailija. Tämän naisen elämä on hänen seitsemäs teoksensa, edellinen oli omakohtainen Olipa kerran äiti (2019). Kekkonen pitää Sivulauseita-blogia.

Hän on kirjoittanut Siltala-kustantamon sivustolle uuden kirjansa synnystä:

Romaani ilmestyy myös äänikirjana syksyn aikana.

Helmi Kekkonen kertoo kirjastaan Naantalin Kirjajuhlilla lauantaina kello 13.15

Graafinen suunnittelu Elina Warsta