Tämän vuoden ennätyslottovoitto 10 miljoonaa euroa Kempeleeseen

Loton tämän viikon arvonnassa (kierros 13/2018) löytyi yksi täysosuma. Voittorivin oli pelannut nettipelaaja Kempeleestä, ja sillä voittaa 10 miljoonaa euroa. Voittaja saa voittorahat suoraan tililleen.

Kyseessä on tämän vuoden suurin lottovoitto. Tämän vuoden aiempi ennätysvoitto lotosta meni kierroksella 6/2018 Kouvolaan kahden osuuden porukalle ja oli suuruudeltaan 3,6 miljoonaa euroa.

6 + 1 oikein -tuloksia löytyi tällä kierroksella kaksi. Kummallakin rivillä voittaa 120 674 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 13/2018) on 2, 4, 15, 18, 22, 26 ja 32. Lisänumero on 3 ja Plus-numero 17. Ensi viikolla (kierros 14/2018) jaossa on 1,2 miljoonaa euroa.

Kaikkiaan lauantai-illan arvonnassa laitettiin jakoon yli 223 000 erisuuruista lottovoittoa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 5 2 8 0 1 4. Jokerista ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6 oikein -tuloksia löytyi kolme, ja ne kaikki olivat pelattu tuplattuna, joten niillä jokaisella voittaa 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Santiago 1. Lomatonneja meni jakoon 19 kappaletta.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.