Tampere Slush Party Helsingissä kokoaa yhteen kuumat startupit ja kokeneet sijoittajat

Löytyykö Suomen talouskasvuun uusia johtotähtiä Tampereen seudun kuumimmista startupeista? Mitkä ovat parhaat eväät Pohjois-Amerikan markkinoille? Tervetuloa Tampere Slush Partyyn Helsinkiin! Tapahtumassa esimerkiksi Piilaakson startup-guru ja kokenut sijoittaja Chris Vargas kertoo avaintekijöistä, jotka siivittävät startup-yrityksen kansainväliseen kasvuun.

Tampere Slush Party 2018

Menestyvät kasvuyritykset ovat yksi Suomen tulevaisuuden menestyksen kulmakivistä. Business Tampere järjestää Slushin aikana Helsingissä maksuttoman Tampere Slush Partyn, jossa kuullaan, miten yritys voi luoda hedelmällistä maaperää maailmanlaajuiseen kasvuun. Tampere Slush Party on ainutlaatuinen tilaisuus tavata yhdellä kertaa Tampereen seudun lupaavia kasvuyrityksiä sekä näistä kiinnostuneita kotimaisia ja ulkomaisia sijoittajia.

Yhdysvaltalainen sijoittaja Chris Vargas raottaa startupien keinoja pääoman hankintaan ja onnistumiseen Pohjois-Amerikan markkinoilla. Vargasilla itsellään on kymmenkunta kasvuyritystä, lukuisia onnistuneita pääomakierroksia ja valtava tietämys teknologia-alan startupeista. Sijoittaja Fabian Sepulveda puhuu vaikuttavuussijoittamisesta, eli sijoittamisesta startupeihin, jotka tarjoavat ratkaisuja aitoihin ongelmiin.

Aika: tiistaina 4.12.2018 klo 19.00-22.00
Paikka: Maxine, Urho Kekkosen katu 1, 6. krs, Helsinki, käynti Narinkkatorilta

Tampere Slush Party tarjoaa Tampereen seudun kuumimpia menestystarinoita ja parhaita startup-yrityksiä. Paikalla ovat Tampere Pitching Competition -kilpailun voittajat: The Rudolf (asiakkuuksienhallintatyökalut), Applicado (mobiilisovellus odottaville ja pienten lasten vanhemmille), eeeDo (asiakaspalvelu- ja kalustonhallintaratkaisut) ja Polar Partners (opetustuotteet ja -palvelut). Mukana on myös muita lupaavia yrityksiä, kuten Radientum (antenniteknologia ja -suunnittelu) ja Hilla Entertainment (viihdekonsepteja kohdennetuille yleisöille). Maailmalla menestystä niittäneen Frameryn Research Centerin johtaja Ilkka Kaikuvuo puhuu tilaisuudessa omista kokemuksistaan ja ennen kaikkea rohkeudesta.

Ohjelma ja ilmoittautumiset: www.businesstampere.com/tampere-slush

Tilaisuuden järjestää Business Tampere yhteistyössä FIBANin ja Tampereen yliopiston kanssa.

Lisätietoja:

Harri Ojala
Asiakkuusjohtaja, Uudistuva teollisuus
harri.ojala@businesstampere.com

Tommi Uitti
Startup-yhteisövastaava, Startup Tampere
tommi.uitti@businesstampere.com
(tilaisuuden käytännön järjestelyt)

Tampere Slush Party 2018

Tehdään Tampereen kaupunkiseudusta kansainvälisesti tunnustettu turvallisuusosaamisen keskittymä8.10.2018 12:21Tiedote

Tampereella on laadukasta turvallisuusalan osaamista ja nimekkäitä alan toimijoita. Tavoitteena on vahvistaa jo toimivan turvallisuusklusterin toimintaa sekä tehdä kaupunkiseudusta kansallisesti ja kansainvälisesti tunnustettu turvallisuusosaamisen keskittymä, joka toimii ja verkostoituu aktiivisesti. Tarkoituksena on saattaa turvallisuusalan yrityksiä yhteen, löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia sekä sanoittaa ydinviestit seudun vahvuuksista turvallisuuden saralla. Tule mukaan hankkeen avaustapahtumaan Kampusareenalle tiistaina 30.10.2018.