Tampereen Hämeenkadun McDonald’s-ravintola uudistuu ja aloittaa pöytiintarjoilun

McDonald’s-ravintola Tampereella sulkeutuu noin kuukauden kestävän remontin ajaksi maanantaina 15.3.2021. Ravintola saa remontin myötä aiempaa enemmän asiakaspaikkoja ja aloittaa remontin jälkeen pöytiintarjoilun. Remontissa saatavien lisäneliöiden ansiosta ravintola on jatkossa yksi Suomen suurimmista McDonald’s-ravintoloista.

Käynnissä olevan ravintolasulun aikana Hämeenkadun ravintolasta on voinut noutaa ruokaa mukaan tai tehdä tilauksen McDelivery-kotiinkuljetuspalvelusta, mutta remontin ajaksi ravintola sulkeutuu kokonaan.

Remontissa Hämeenkadun McDonald’s-ravintola saa täysin uuden ilmeen, ja sinne asennetaan peräti 12 digitaalista tilauskioskia. Tilauskioskien avulla asiakkaat voivat valita haluamansa tuotteet, tilata ja maksaa tilauksensa digitaalisilta näytöiltä. Asiakkaan tilaama ruoka valmistetaan heti tilauksen jälkeen ja tarjoillaan suoraan pöytään.

Remontin ansiosta ravintolan nykyiset asiakaspaikat voidaan lähes tuplata, sillä ravintola saa runsaasti lisäneliöitä. Palvelun nopeudesta ei kuitenkaan jouduta tinkimään, sillä myös keittiön tilat yli kaksinkertaistuvat. Tilojen kasvu tekee ravintolasta yhden Suomen suurimmista McDonald’s-ravintoloista.

”Olemme todella iloisia, että pääsemme remontoimaan ravintolan aivan uudelle tasolle. Odotammekin jo innolla, että voimme aloittaa työt täysin uudistetussa ja modernisoidussa ravintolassa aiempaa suuremmissa tiloissa. Remontin ansioista pystymme jatkossa tarjoamaan asiakkaillemme entistä paremman ja monipuolisemman ravintolakokemuksen”, kertoo yrittäjä Hannu Wiinikainen.

McDonald’s jatkaa Suomessa ravintoloidensa kehittämistä yhdessä yrittäjiensä kanssa. Tampereen Hämeenkadun McDonald’s-ravintola on jo 52. Suomen McDonald’s-ravintola, josta löytyvät digitaaliset tilauskioskit.

McDonald’s-yrittäjä Hannu Wiinikainen, puh. +358 400 77 5855, hannu.wiinikainen (at) fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. +358 40 501 7179, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 37 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 30 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 66 McDonald's-ravintolaa. McDonald’s ravintoloiden yhteenlaskettu verollinen myynti oli 218,7 M€ vuonna 2020. Kasvua oli edelliseen vuoteen verrattuna yli 6 %. Ravintoloista 55 eli noin 83 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 11.

Jyväskylän Jyväskeskuksen McDonald’s-ravintola uudistuu täysin ja aloittaa pöytiintarjoilun6.4.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

McDonald’s-ravintola Jyväskylän ydinkeskustassa sulkeutuu noin kaksi ja puoli viikkoa kestävän remontin ajaksi tiistaina 6.4.2021. Uudistunut Jyväskeskuksen ravintola avaa ovensa jälleen huhtikuun puolivälin jälkeen. Ravintolan sisustus uudistuu remontissa kokonaisuudessaan ja remontin myötä ravintolaan saadaan aiempaa enemmän asiakaspaikkoja. Remontin valmistuttua ravintolassa aloitetaan myös pöytiintarjoilu. Remontissa saatavien lisäneliöiden ansiosta ravintola on jatkossa yksi Suomen suurimmista McDonald’s-ravintoloista.