Tampereen Lielahden K-citymarket jälleen onnekas - 250 000 euron voitto Kaikki tai mitään -pelistä

Torstai 8. kesäkuuta oli onnen päivä pelaajalle, joka onnistui saamaan Kaikki tai ei mitään -pelissä riviinsä 12 oikein -tuloksen. Peli oli pelattu Lielahden K-citymarketissa Tampereella, jossa pelattiin huhtikuussa myös 87 miljoonan euron voiton tuonut Eurojackpot-rivi.

Kaikki tai ei mitään -pelin pelaaja voitti täysosumallaan kahden euron panoksella 250 000 euroa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen suurvoittajien palvelupisteestä Vantaalta.

250 000 euroa on toistaiseksi suurin summa, joka tammikuussa alkaneesta Kaikki tai ei mitään -pelistä on voitettu. Sama summa on voitettu myös kaksi kertaa aiemmin. Toukokuussa oululainen nettipelaaja  voitti 250 000 euroa 0 oikein -tuloksella ja helmikuussa loviisalainen nettipelaaja voitti saman summan 12 oikein -tuloksella.

Kaikki tai ei mitään -pelin päävoitto on panoksesta riippuen 125 000 – 625 000 euroa. Kaikkiaan päävoittoja on voitettu tähän mennessä 19 kappaletta.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.