Tampereen tuuri jatkuu: 39 000 euroa pesismonivedosta Lielahdessa tehtyyn järjestelmään

13.7.2017 16:00 | Veikkaus

Pesismoniveto toi yli 39 000 euron voiton Tampereen Lielahdessa kioskissa pelattuun järjestelmään tiistaina (kierros 28/2017). Voittokerroin nousi yli 760 000:n.

Kaikissa kolmessa Superpesiksen kohdeottelussa nähtiin vierasvoitto. Suurin juoksumäärä syntyi Etelä-Pohjanmaalla, kun Koskenkorva-Kouvola päättyi 7-18. Voittaja oli ennakoinutkin vieraiden ylittävän 15 juoksua, ilman varmistuksia. Muissa kohteissa oli kussakin valittuna neljä vaihtoehtoa.

Voittojärjestelmä maksoi 51,20 euroa viiden sentin rivipanoksella. Ensimmäisen voittoluokan osuma toi 38 073,30 euroa ja 33 toisen voittoluokan osumaa lisäsivät voittosummaa 1 191,30 eurolla, joten kokonaisvoitto kohosi 39 264,60 euroon.

Moniveto 9, tiistai 11.7.2017
1. Hyvinkää–Vimpeli 2–11