Rejlers Finland

Tamperelainen Jimexo Tech Oy vahvistamaan Rejlers Finlandin teollisuusliiketoimintaa

Rejlers Finland Oy on ostanut Jimexo Tech Oy:n. Kauppa vahvistaa Rejlersin teollisuusliiketoimintaa Tampereella 56 henkilön voimin.

Kuvassa vasemmalta: Rejlersin toimitusjohtaja Seppo Sorri, Jimexo Techin toimitusjohtaja Timo Heinisuo, pääsuunnittelija Eero Nordman ja tuotepäällikkö Jari Niskanen sekä Rejlersin talousjohtaja Joni Pursiainen.

Vuonna 2010 perustettu Jimexo tuottaa teknisiä suunnittelu- ja asiantuntijapalveluita kemian-, metsä- ja teknologiateollisuuteen. Vuonna 2017 yrityksen liikevaihto oli noin 3,3 miljoonaa euroa. Jimexo jatkaa toimintaansa Rejlers Finland Oy:n tytäryhtiönä.

- Haluamme tarjota asiakkaillemme laajempia palvelukokonaisuuksia perinteisen osaamisemme ohella. Kun Rejlers otti meihin yhteyttä, näimme mahdollisuuden kehittää toimintaamme yhdessä, kertoo Jimexon toimitusjohtaja Timo Heinisuo.

Yrityskauppa lisää Rejlersin suunnittelukapasiteettia teollisten tuotantolaitos- ja laitevalmistaja-asiakkaiden tarpeisiin. Kaupan myötä Rejlersin teollisuusliiketoiminta kasvaa 320 asiantuntijan vahvuuteen.

- Jimexon palvelutarjonta ja toimintatavat sopivat Rejlersin organisaatioon erinomaisesti. Yhteistyö tarkoittaa uutta otetta asiakkaiden kokonaistoimitus- ja EPCM-tarpeisiin vastaamiseksi. Jimexo tukee sekä kone- ja tehdastekniikan ja turvallisuuspuolen asiantuntijapalveluitamme, että teollisuuden sähkö-, automaatio- ja instrumentointitekniikan kapasiteettiamme, kertoo Rejlersin toimitusjohtaja Seppo Sorri.

Seppo Sorri, toimitusjohtaja, Rejlers Finland Oy
puh. +358 44 574 5034, email: seppo.sorri@rejlers.fi

Timo Heinisuo, toimitusjohtaja, Jimexo Tech Oy
puh. +358 400 642 435, email: timo.heinisuo@jimexo.fi

Kuvat

Rejlers Finland
Graanintie 5
50190 Mikkeli

Rejlers Finland Oy on asiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa suunnittelu- ja konsultointipalveluita teollisuuden, energian, rakentamisen sekä infran asiakaskunnille 19 paikkakunnalla Suomessa. Rejlers-konsernin Suomen yhtiöiden liikevaihto vuonna 2017 oli 48,6 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä on yli 600 henkilöä. Suomen Rejlers on osa pohjoismaista Rejlers AB -yhtiötä. Rejlers AB työllistää yli 2100 henkilöä. Yhtiön osake on listattu NASDAQ OMX Tukholman Pohjoismaisella listalla. Rejlers Finland Oy:n kotipaikka on Mikkeli.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi