Tamro palkkaa useita kymmeniä kesätyöntekijöitä Tampereelle ja Vantaalle

Lääke- ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja Tamro palkkaa tänäkin vuonna useita kesätyöntekijöitä vastuulliseen varastotyöhön. Kesätyöpaikoista noin 40 sijoittuu Tampereen logistiikkakeskukseen ja 10 Vantaalle.

– Vallitsevassa tilanteessa, jossa korona on vienyt paljon työpaikkoja ja vaikeuttanut kesätyön saantia, on hienoa, että voimme palkata nuoria kesäkaudelle. Haluamme tarjota mahdollisuuksia uusille tekijöille, Tamron HR-johtaja Tiina Rolig sanoo.

Tamron kesätyöntekijät palkataan pääasiassa varastotyöntekijän tehtäviin Tampereelle ja Vantaalle. Varastotyö on keskeinen osa lääke- ja terveystuotejakeluyhtiön toimintaa. Tamron kesätyöntekijät pääsevät tekemään esimerkiksi tuotteiden keräilyä ja hyllytystä sekä tilausten vastaanottamista ja lähettämistä.

– Kesätyöntekijät ovat meille erittäin tärkeitä. Haluamme taata laadukkaan toiminnan myös vuosilomakaudella. Huoltovarmuuskriittisenä toimijana meidän on turvattava lääkehuollon vakaa jatkuminen kaikissa tilanteissa, Rolig sanoo.

Kesätyö Tamron varastolla on vastuullista ja vaatii tarkkuutta yhdistettynä ripeään työskentelytahtiin. Työntekijöiden huolellinen perehdytys uusiin tehtäviin on asia, johon Tamrolla panostetaan aina työsuhteen alussa.

– Aiempien vuosien kesätyöntekijöiltä olemme saaneet runsaasti positiivista palautetta siitä, miten hyvin perehdytys on Tamrolla järjestetty, Rolig iloitsee.

Tamro on mukana Oikotien Vastuullinen Kesäduuni -kampanjassa.

Lisätiedot:

Tiina Rolig