Tapio Sadeoja STT:n hallituksen puheenjohtajaksi

Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja on Suomen Tietoimiston STT:n hallituksen uusi puheenjohtaja. STT:n hallitus valitsi hänet tehtävään järjestäytymiskokouksessaan maanantaina.

Sadeoja seuraa puheenjohtajana Alma Talent Oy:n toimitusjohtajaa Juha-Petri Loimovuorta. Loimovuori jatkaa hallituksessa varapuheenjohtajana.

Hallituksen kokonpano pysyy muuten ennallaan. Siihen kuluvat Sadeojan ja Loimovuoren lisäksi Mediahub Oy:n toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila, KSF Median toimitusjohtaja ja kustantaja Barbro Teir, Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola ja Turun Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio.

STT:n vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803

STT:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Sadeoja 09 1221