Tapio Sadeoja STT:n hallituksen puheenjohtajaksi

Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja on Suomen Tietoimiston STT:n hallituksen uusi puheenjohtaja. STT:n hallitus valitsi hänet tehtävään järjestäytymiskokouksessaan maanantaina.

Sadeoja seuraa puheenjohtajana Alma Talent Oy:n toimitusjohtajaa Juha-Petri Loimovuorta. Loimovuori jatkaa hallituksessa varapuheenjohtajana.

Hallituksen kokonpano pysyy muuten ennallaan. Siihen kuluvat Sadeojan ja Loimovuoren lisäksi Mediahub Oy:n toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila, KSF Median toimitusjohtaja ja kustantaja Barbro Teir, Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola ja Turun Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio.

STT:n vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803

STT:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Sadeoja 09 1221

Eduskuntavaalien tulosilta Pikkuparlamentissa4.3.2019 14:24:39 EETTiedote

STT osallistuu eduskunnan Pikkuparlamentissa sunnuntaina 14. huhtikuuta median edustajille pidettävän eduskuntavaalien tulosillan järjestelyihin. Puolueiden puheenjohtajat ovat tilaisuudessa toimittajien tavattavina. Turvajärjestelyjen takia tilaisuuteen voivat osallistua vain ennakkoon akkreditoituneet toimittajat ja kuvaajat. HUOM! Pressikortti tai eduskunnan mediakortti eivät riitä. Akkreditointi on alkanut ja päättyy perjantaina 5.4.