Tapio Sadeoja STT:n hallituksen puheenjohtajaksi

Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja on Suomen Tietoimiston STT:n hallituksen uusi puheenjohtaja. STT:n hallitus valitsi hänet tehtävään järjestäytymiskokouksessaan maanantaina.

Sadeoja seuraa puheenjohtajana Alma Talent Oy:n toimitusjohtajaa Juha-Petri Loimovuorta. Loimovuori jatkaa hallituksessa varapuheenjohtajana.

Hallituksen kokonpano pysyy muuten ennallaan. Siihen kuluvat Sadeojan ja Loimovuoren lisäksi Mediahub Oy:n toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila, KSF Median toimitusjohtaja ja kustantaja Barbro Teir, Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola ja Turun Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio.

STT:n vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803

STT:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Sadeoja 09 1221

Helsingin Sanomien Putkiranta johtaa STT:n hallitusta20.8.2018 14:02Tiedote

Suomen Tietotoimiston hallitus järjestäytyi lopullisesti kokouksessaan maanantaina. Hallituksen puheenjohtajaksi on jo aiemmin valittu Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta. Maanantaina varapuheenjohtajaksi valittiin Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola. Lisätiedot: Hallituksen puheenjohtaja Petteri Putkiranta 09 1221 Vastaava päätoimittaja Pekka Mervola 050 5549435 Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803