Tappara räppää lätkäkauden vauhtiin

Tappara ja airBaltic-lentoyhtiö ovat tehneet rap-videon SM-liigakauden alkamisen kunniaksi. Video esitettiin yleisölle Tapparan kotipelissä 12.9. Hakametsän jäähallissa.

Katso video tästä: https://www.youtube.com/watch?v=KrpJbLivx1E

Tappara aloittaa yhteistyön airBalticin kanssa kausille 2017-18 ja 2018-19. Yhteistyön aikana Tappara markkinoi airBalticin Tampereen lentoja jääkiekon Mestarien liigan (Champions Hockey League) Euroopan peleissä. Samalla joukkue levittää sanaa kotikaupungistaan Tampereesta houkuttelevana ja helposti saavutettavana matkakohteena. Joukkue lentää otteluihin airBalticilla aina, kun mahdollista.

– Tappara haluaa olla urheilullisesti Euroopan huipulla koko ajan kehittyvässä Champions Hockey Leaguessa ja yhteistyö airBalticin kanssa antaa tähän hyvät eväät. Kansainvälisesti merkittävän toimijan kanssa tehtävä yhteistyö tukee Tapparan strategista linjaa kansainvälistymiseen, Tapparan myyntineuvottelija Jarkko Vanamo toteaa.

AirBaltic järjestää SM-liigakauden Tampereen peleissä arvontoja, viihde-esityksiä ja kertoo useista lentokohteista, joita on helppo saavuttaa Tampere-Pirkkalasta.

– Olemme innoissamme yhteistyöstä Tapparan kanssa. Näemme tämän loistavana mahdollisuutena nostaa tietoisuutta lennoistamme, sillä jääkiekko on yksi Suomen seuratuimmista urheilulajeista. Sitoutumisemme pitkään yhteistyöhön Tapparan kanssa heijastaa myös haluamme tehdä Tampereesta länsi- ja sisä-Suomen lentoliikenteen solmukohta, josta pääsee helposti ja nopeasti yli kuuteenkymmeneen kohteeseen Riikan lentokentän kautta. Kuten Tappara, mekin haluamme olla paras omalla alallamme, airBalticin myynti- ja markkinointijohtaja Jouni Juhani Oksanen kertoo.

Business Tampere ja Visit Tampere tekevät aktiivisesti töitä Tampereen lentoliikenteen kehittämiseksi ja matkailijavirran lisäämiseksi.

– Tapparan ja airBalticin välinen yhteistyö avaa loistavat mahdollisuudet vetää huomiota Tampereeseen. Tampere on eloisa urheilukaupunki, jossa on toimintaa ympäri vuoden. Olemme kuuluisia jääkiekkojoukkueistamme ja on hienoa saada nämä kaksi brändiä kertomaan Tampere-Pirkkalan lentoyhteyksistä, Business Tampereen lentoliikenteen kehitysjohtaja Marja Aalto iloitsee.

Tänä talvena airBaltic operoi suoria lentoja Tampereelta Riikaan viisi kertaa viikossa. Riikan kautta airBaltic lentää yli kuuteenkymmeneen kohteeseen. Tarkemmat lentoaikataulut ovat osoitteessa www.airbaltic.com

Tappara on tunnettu ja perinteinen menestysjoukkue. Tapparan saavutuksena on 17 kultaa, 11 hopeaa ja 11 pronssia Tapparan edeltäjä TBK mukaan lukien. Tapparan Kirvesvaakuna on Suomen pitkäikäisimpiä ja tunnetuimpia urheilutunnuksia.

AirBaltic on vuonna 1995 perustettu osakeyhtiö. Sen pääomistaja on Latvian valtio, joka omistaa 80,05 % osakekannasta. 20 % yhtiöstä on Lar Thuesenin hallussa hänen omistamansa “Aircraft Leasing 1” yhtiön kautta. Airbalticin laivastoon kuuluu 30 lentokonetta - 7 Bombardier CS300 -lentokonetta, 11 Boeing 737 -lentokonetta ja 12 Bombardier Q400Next Gen -lentokonetta. Vuonna 2012 airBaltic valittiin Airlinetrendsin TOP 10 innovatiivisimman lentoyhtiön joukkoon. Vuosina 2014 ja 2015 airBaltic oli maailmanlaajuisesti parhaiten aikataulunsa pitävä lentoyhtiö.

Business Tampere on Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö, jonka tehtävä on edistää investointeja ja houkutella osaavaa työvoimaa sekä luoda paras ympäristö yritystoiminnalle. Yhtiö palvelee yrityksiä Tampereen kaupunkiseudun elinkeino-ohjelman mukaisilla asiakastoimialoilla, joita ovat uudistuva teollisuus, älykkään kaupunkiseudun ratkaisut sekä kävijä-, tapahtuma- ja elämystalous.

Visit Tampere on matkailun, kongressien ja tapahtumien asiantuntijayritys. Sen tavoitteena on tehdä Tampereesta pohjoisen Euroopan houkuttelevin kaupunki sekä matkailijoille että tapahtumajärjestäjille. Yhtiö markkinoi Tamperetta kohdennetuille kuluttajamarkkinoille sekä hakee suurtapahtumia ja kongresseja tiiviissä yhteistyössä seudun yritysten kanssa. Visit Tampere on Business Tampereen tytäryhtiö.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Tappara ja airBaltic-lentoyhtiö ovat tehneet rap-videon SM-liigakauden alkamisen kunniaksi.

Jouni Oksanen, Myynti- ja markkinointijohtaja, AirBaltic
jouni.oksanen@airbaltic.com, +371 2 610 3921

Jarkko Vanamo, Myyntineuvottelija, Tappara
jarkko.vanamo@tappara.fi +358 44 785 0203