Tarja Virolainen kehittämään A-klinikkasäätiön viestintää

Viestinnän ja markkinoinnin monitoimiosaaja Tarja Virolainen aloittaa 2.5.2022 A-klinikkasäätiön viestintäpäällikkönä ja johtoryhmän jäsenenä.

Tarja Virolainen

"Olen työskennellyt viestinnän ja markkinoinnin parissa kaksikymmentäviisi vuotta. On tullut aika valjastaa kokemukseni yhteiskunnallisesti merkittävään työhön osaksi A-klinikkasäätiön pitkää ja arvokasta perinnettä."

Virolainen siirtyy A-klinikkasäätiölle Schibsted Suomen tapahtumatuotannoista vastaavan projektipäällikön tehtävästä. Hän on aiemmin työskennellyt muun muassa sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentissa asiakkuusjohtajana, Elisan sisäisen viestinnän johtajana sekä WSOY:n viestintä- ja markkinointijohtajana.

"Tavoitteeni on tehdä a-klinikkasäätiöläisten ja kumppaneidemme kanssa addiktiot näkyväksi, olla vähentämässä niihin liittyviä stigmoja sekä auttaa apua tarvitsevia. Tässä työssä on pohjimmiltaan kyse ihmisarvosta."

A-klinikkasäätiön toimitusjohtaja Hannu Jouhki näkee yhteiskuntamme asenteiden kovenevan, yleishyödyllisen toiminnan rahoituksen tiukkenevan sekä liian monien ihmisten jäävän palvelujen ulkopuolelle. Tämän keskellä säätiö tarvitsee uudistuvaa viestintää.

"Tarja Virolaisella on vankka kokemus eri yritysten viestinnän tuloksellisesta kehittämisestä. Hänen visionäärinen ajattelunsa yhdistettynä käytännön taitoihin ja ennakkoluulottomaan asenteeseen on juuri sitä, mitä tarvitsemme."

Lisätietoja

A-klinikkasäätiön toimitusjohtaja Hannu Jouhki, p. 040 669 0519, hannu.jouhki@a-klinikka.fi

A-klinikkasäätiön viestintäpäällikkö (2.5.2022 alkaen) Tarja Virolainen, p. 050 443 5116

A-klinikkasäätiö on vuonna 1955 perustettu voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen päihdealan järjestö. A-klinikkakonserniin kuuluu säätiön omistama A-klinikka Oy, joka tuottaa päihde- ja mielenterveyspalveluja.

Tarja Virolainen

Korona-aikana huolta herätti etenkin nuorten tilanne – A-klinikkasäätiön asiantuntijakeskustelu addiktioista sai Suomen dialogiteko 2021 -tunnustuksen 11.5.2022 08:56:46 EEST | Tiedote

A-klinikkasäätiön järjestämässä Erätauko-keskustelussa eri addiktioiden asiantuntijat vaihtoivat mielipiteitä addiktioiden näkymisestä korona-aikana ja kuinka pandemia-aika on niihin vaikuttanut. Keskustelussa pohdittiin myös addiktioiden rajoja: milloin tavanomaisesta toiminnasta ja käyttäytymisestä tulee addiktio?