Tasa-arvo, kulttuuri, hyvä hallinto teemoina eduskuntavaalipaneelissa 19.3.

Minna Canthin päivänä tasa-arvosta, kulttuurin rahoituksesta, hyvästä hallinnosta ja monimuotoisesta työelämästä keskustelemassa Paavo Arhinmäki, Eva Biaudet, Simon Elo, Tuula Haatainen, Emma Kari, Aleksi Niskanen, Ville-Veikko Rantamaula, Sari Sarkomaa ja Tiina Tuomela. Tapahtuman moderoi toimittaja Johanna Vesikallio.

Tule keskustelemaan vaaliteemoistamme Parempaan työelämään -vaalitapahtumaamme tiistaina 19.3.2019 klo 16.30 - 20.00. Paikkana on Bio Rex Helsinki Lasipalatsi (Mannerheimintie 22-24).

Panelistit ovat Paavo Arhinmäki (Vas.), Eva Biaudet (RKP), Simon Elo (Sin.), Tuula Haatainen (SDP), Emma Kari (Vihr.), Aleksi Niskanen (PS), Ville-Veikko Rantamaula (Kesk.), Sari Sarkomaa (Kok.) ja Tiina Tuomela (KD).

Esittelemme tilaisuudessa tuloksia juuri valmistuneesta Kantar TNS:n tutkimuksesta, jolla selvitimme kansalaisten käsityksiä tasa-arvosta, hyvästä hallinnosta sekä kulttuuri-, liikunta- ja nuorisopalveluista.

Klo 16.30 Ovet avataan
Klo 17.00 Akavan Erityisalojen toiminnanjohtaja Salla Luomanmäki avaa tilaisuuden
Klo 19.00 Iltapala
Klo 20.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu tästä

Eduskuntavaaliteemamme ovat: 1. Monimuotoinen työelämä oikeudenmukaiseksi 2. Työelämä aidosti tasa-arvoiseksi 3. Työpaikoille häirinnän nollatoleranssi 4. Kulttuurin resurssit kuntoon 5. Hyvästä hallinnosta arvostettu vahvuus 6. Koulutusjärjestelmä yhdenvertaiseksi 7. Enemmän ja parempaa elinikäistä oppimista ja 8. Kannustava ja julkista taloutta kestävästi kehittävä verotus

Vaalitapahtumamme on myös yksi Tasa-arvoteoilla vaikuttavuutta -hankkeen tasa-arvoteoista. > Lue lisää

Lämpimästi tervetuloa!

Salla Luomanmäki

Anna Joutsenniemi, viestintäpäällikkö, Akavan Erityisalat, anna.joutsenniemi@akavanerityisalat.fi, 040 525 8582

Akavan Erityisalat on kulttuurin ja hallinnon sekä viestinnän ja hyvinvoinnin aloilla asiantuntija- ja esimiestehtävissä toimivien ammattiliitto, johon kuuluu 22  jäsenyhdistystä.