Tavoitteena turvallinen asiointi - HOK-Elannon kaikki Prismat avoinna 24/7 joulunalusviikolla

Viimejouluiseen tapaan kaikki HOK-Elannon 14 Prismaa ovat joulua edeltävän viikon avoinna vuorokauden ympäri. Kokemukset ovat osoittaneet, että asiakkaat arvostavat laajoja aukioloaikoja, asioinnin helppoutta ja joustavuutta niin arkena kuin erityisesti juhlapyhien alla.

- Tänä vuonna laajat aukioloajat ovat aiempaakin tärkeämmät. Haluamme varmistaa turvallisen asioinnin myös jouluna ja siksi tarjoamme asiakkaille mahdollisuuden niin ruoka- kuin lahjaostostenkin tekoon juuri silloin kuin heille parhaiten sopii, ketjujohtaja Anu Tuomaala toteaa.

Keravan, Olarin, Itäkeskuksen, Triplan ja Kaaren Prismat palvelevat aina ympärivuorokautisesti vuoden jokaisena päivänä.
Prismat Hertsissä, Hyvinkäällä, Isossa Omenassa, Sellossa, Malmilla, Viikissä, Järvenpäässä, Tikkurilassa ja Jumbossa avaavat ovensa keskiviikkona 16.12. klo 6 ja sulkevat ne seuraavan kerran jouluaattona 24.12. klo 18. Joulupäivänä 25.12. nämä Prismat ovat avoinna klo 10-21. Tapaninpäivänä palataan normaaliin 6-24 aukioloon.

Työvuorot tehdään tänäkin vuonna yhteistyössä henkilökunnan kanssa. Aiempien kokemusten pohjalta yö- ja juhlapyhävuoroihin on riittänyt runsaasti halukasta henkilökuntaa.

Yhteenveto aukioloista:

16.12. klo 6 - 24.12. klo 18 kaikki Prismat avoinna 24/7

24.12.               00-18

25.12.               10-21

26.12.               normaali 6-24

24h Prismat palvelevat 24/7 läpi joulun

ketjujohtaja Anu Tuomaala, p. 010 76 68 080, anu.tuomaala@sok.fi

Alkaako jouluruoka tympiä nopeasti? Hävikkiruoan hyödyntämisen asiantuntija neuvoo reseptit, joilla syöt kinkkua ja laatikkoa vielä vaikka uutenavuotena22.12.2020 12:45:00 EETTiedote

S-marketin hävikkiruokaa annoksissaan hyödyntävän Happy Farmer -ravintolaperheen keittiöpäällikön Jussi Kuuluvaisen kehittämät uudet reseptit tuovat joulun yli jääneeseen ruokaan uutta elämää niin, että jouluherkkuihin helposti kyllästyväkin voivat niitä syödä. Kuuluvainen kehottaa ruoan poisheittämisen sijaan kokeilemaan rohkeasti uusia yhdistelmiä.

HOK-Elanto palkitsee jo toistamiseen henkilökuntaansa koronavuoden erinomaisesta työstä17.12.2020 08:00:00 EETTiedote

HOK-Elanto kiittää kaupoissaan ja ravintoloissaan työskenteleviä työntekijöitään erinomaisesta työstä, jaksamisesta ja joustavuudesta palkitsemalla heidät kannustepalkkioilla koronapandemian aiheuttamana poikkeuksellisena vuotena. Nyt joulukuussa maksetun kannustepalkkion lisäksi HOK-Elanto kiitti henkilöstöään kannustepalkkiolla myös toukokuussa, jolloin elettiin koronapandemian alkua. Kokonaisuudessaan koronavuoden kannusteita maksetaan kauppa- ja ravintolahenkilökunnalle 2 miljoonan euron arvosta.

Pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä muistutetaan turvaväleistä pehmeillä keinoilla - penkeillä istuvilla jättipehmoleluilla15.12.2020 07:30:00 EETTiedote

Julkinen liikenne on tärkeä osa toimivaa yhteiskuntaa myös poikkeusaikana. HOK-Elannon Prismat haluavat yhdessä Savonlinjan kanssa ilahduttaa asiakkaitaan joulun alla hauskalla tempauksella pääkaupunkiseudun lähiliikenteessä. Paikallisbussien penkeille on tuotu istumaan nalleja, jotka muistuttavat pitämään pientä väliä kanssamatkustajiin. Tempauksen jälkeen pehmot lahjoitetaan Uuden lastensairaalan potilaille yhteistyössä Lastenklinikoiden Kummien kanssa.