Hämeen Laaturemontti Oy

Tavoitteena vähintään 10 000€ lasten ja nuorten psykiatrian potilaiden hyväksi

11.8.2017 08:00 | Hämeen Laaturemontti Oy

Sunnuntaina 13.8.2017 klo 13:00 alkaen Hämeen Laaturemontti järjestää Jyväskylässä uuden hallinsa avajaiset ja hyväntekeväisyyshuutokauppatapahtuman, jonne kaikki halukkaat ovat tervetulleita. 600:lle ensimmäiselle kävijälle on tarjolla maukasta läskillä höystettyä hernesoppaa ja tietenkin munkkikahvit!

Hämeen Laaturemontin hyväntekeväisyyshuutokaupan meklaroi Aki apunaan Markku ja Heli.

Avajaisten ohjelmassa on hyväntekeväisyyshuutokauppa, jonka meklarina toimii Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki tietenkin yhdessä Helin ja Markun kanssa. Huutokaupan tuotot ohjataan Keski-Suomen keskussairaalan tukisäätiölle lasten ja nuorten psykiatrian potilaiden hyödyksi. Huutokaupattavat tavarat tulevat paikallisilta urheiluseuroilta ja järjestäjältä sekä yhteistyökumppaneilta.

”Monet meistä ovat kohdanneet lapsia ja nuoria, joita elämä on koetellut liian kovaa. Koen, että olen saanut niin paljon tukea muilta elämäni aikana, että nyt on hyvä hetki antaa jotain toiseenkin suuntaan samalla, kun juhlimme uuden hallimme avajaisia Jyväskylässä. Keski-Suomen keskussairaalan tukisäätiö tekee tärkeää työtä”, Riihimäki sanoo.

Avajaiset ja huutokauppa järjestetään osoitteessa Heinämäentie 8, 40250 Jyväskylä. Tervetuloa!

Kimmo Riihimäen perustama Hämeen Laaturemontti on kasvanut yli 500 henkeä työllistäväksi kattoalan kärkiyritykseksi. Hämeen Laaturemontti -konserniin kuuluu myös Vesivek –sadevesijärjestelmiä ja kattoturvatuotteita valmistava kotimainen Nesco. Nykyään yritys toimii myös Ruotsissa nimellä Takexpress. Erityisen tunnettu yritys on kahden päivän kattoremonttikonseptistaan.

Lisätietoja: Kimmo Riihimäki, kimmo.riihimaki@laaturemontti.fi, 0400 730 671

Kimmo Riihimäki perusti Hämeen Laaturemontin 1993.

Hämeen Laaturemontti Oy

Hämeen Laaturemontti Oy on tehnyt kattoremontteja jo yli 20 vuotta. Toiminta alkoi vuonna 1993 Pirkanmaalta ja on laajentunut ympäri Suomen, nyt myös Ruotsiin. Yrityksen menestys perustuu ainutlaatuiseen ”Kattoremontti jopa kahdessa päivässä” -konseptiin sekä sertifioituihin tuotteisiin ja asentajiin. Lisäksi kattopellit valmistetaan omalla tehtaalla ja toimitetaan asiakkaalle ilman välikäsiä. 20 toimintavuotensa aikana yritys on toteuttanut yli 20 000 kattoremonttia, 400 taloyhtiön kattoremonttia ja satoja kattojen korotuksia. Hämeen Laaturemontti -konserni on 80 M€ liikevaihdollaan ja yli 500 työntekijällään Suomen suurin kattoremonttiyritys. Yritykselle on myönnetty korkein AAA-luottoluokitus ja suomalaisesta työstä kertova Avainlipputunnus. Lisätietoja: www.laaturemontti.fi

Vesivek kuuluu Hämeen Laaturemontti -konserniin ja on keskittynyt sadevesi- ja kattoturvaratkaisuihin. Hämeen Laaturemontin tavoin myös Vesivekin tuotteet tulevat suoraan omalta tehtaalta, mikä mahdollistaa jatkuvan tuotekehityksen ja luotettavat, pitkäikäiset tuotteet. Lisätietoja: www.vesivek.fi

Lue lisää julkaisijalta Hämeen Laaturemontti Oy